בקשה | מוסיקת GROOVE
-
@יענק-ר תעלה צילום מסך...
(זה החנות אפליקציות של מייקרוסופט, משם בדיוק אמורים להוריד את זה!)@dfhzrhree !אני לוחץ על הקישור, אבל זה לא מביא אותי לשום מקום!
לכידה.PNG -
נעשה את זה פשוט
Microsoft.NET.Native.Framework.2.2_2.2.29512.0_arm64__8wekyb3d8bbwe.Appx
פשוט תוריד ותתקין ושלום על ישראל
תעדכנו אותי אם זה הקובץ הנכון
פעם הבאה אתה יכול להכניס תמונה כתמונה ממש

ע"י הוספת ! לפני ה[לכידה.png](/assets/uploads/files/1668374751660-לכידה.png -
@dfhzrhree !אני לוחץ על הקישור, אבל זה לא מביא אותי לשום מקום!
לכידה.PNG -
@dfhzrhree כתב בבקשה | מוסיקת GROOVE:
אבל לפרוטוקול, אתה אמור ללחוץ על הכפתור הכחול הגדול שמופיע שם 'קבלת ישום מ-store'.
@יענק-ר כתב בבקשה | מוסיקת GROOVE:
אני לוחץ על הקישור, אבל זה לא מביא אותי לשום מקום!
נראה לי שזה זה
-
-
מישהו יכול לעזור לי בלהשיג את התוכנה מוסיקת GROOVE, כל הקישורים שמצאתי הם רק קישורים להפעלת התוכנה, אני צריך את כל החבילה כולל ההתקנה.
תודה רבה! -
@dfhzrhree אחרי שבוע שלא הייתי מול המחשב...
לא קורה כלום... -
@dfhzrhree אחרי שבוע שלא הייתי מול המחשב...
לא קורה כלום... -
@dfhzrhree כתב בבקשה | מוסיקת GROOVE:
@יענק-ר ההודעה שלפני אמורה לפתור לך את הבעיה.
אבל לפרוטוקול, אתה אמור ללחוץ על הכפתור הכחול הגדול שמופיע שם 'קבלת ישום מ-store'.
שים לב שככל הנראה זה השם החדש של 'מוסיקת groove', אותה גברת בשינוי השם...ר' @יענק-ר , מה קורה כשאתה לוחץ על הכפתור הכחול?
התכוונתי לשאלה הזאת, וכמו שכתבתי, לא קורה כלום...
-
@dfhzrhree כתב בבקשה | מוסיקת GROOVE:
@יענק-ר ההודעה שלפני אמורה לפתור לך את הבעיה.
אבל לפרוטוקול, אתה אמור ללחוץ על הכפתור הכחול הגדול שמופיע שם 'קבלת ישום מ-store'.
שים לב שככל הנראה זה השם החדש של 'מוסיקת groove', אותה גברת בשינוי השם...ר' @יענק-ר , מה קורה כשאתה לוחץ על הכפתור הכחול?
התכוונתי לשאלה הזאת, וכמו שכתבתי, לא קורה כלום...
@יענק-ר כתב בבקשה | מוסיקת GROOVE:
ר'

@סקרן-להבין כתב בבקשה | מוסיקת GROOVE:
Microsoft.NET.Native.Framework.2.2_2.2.29512.0_arm64__8wekyb3d8bbwe.Appx
למה שלא תוריד את זה וחלאס??
-
@יענק-ר כתב בבקשה | מוסיקת GROOVE:
ר'

@סקרן-להבין כתב בבקשה | מוסיקת GROOVE:
Microsoft.NET.Native.Framework.2.2_2.2.29512.0_arm64__8wekyb3d8bbwe.Appx
למה שלא תוריד את זה וחלאס??
@סקרן-להבין המחשב כותב לי שאין לו איך לפתוח את האפליקציה.
-
@סקרן-להבין המחשב כותב לי שאין לו איך לפתוח את האפליקציה.
@יענק-ר יש לך איזה חסימה?
עריכה- יש לך נטפרי... -
@יענק-ר יש לך איזה חסימה?
עריכה- יש לך נטפרי...@סקרן-להבין אכן כן
-
@סקרן-להבין אכן כן
-
@יענק-ר

♂️
תשאל את המומחים כאן בנטפרי...
@ראובן-שבתי
אם אני לא טועה.. סליחה על התיוג
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות