בירור | בקשה| פיענוח דוחות CrystalDiskInfo
-

@משחזר-מידע אשמח לדעת האם הדיסק שלי בסיכון
תודה רבהנ.ב. אולי כדאי שמי שיש לו שאלה יעלה כאן במקום לפתוח כל פעם נושא חדש
-

@משחזר-מידע אשמח לדעת האם הדיסק שלי בסיכון
תודה רבהנ.ב. אולי כדאי שמי שיש לו שאלה יעלה כאן במקום לפתוח כל פעם נושא חדש
@לחיל-אומר כתב בבירור | בקשה| פיענוח דוחות CrystalDiskInfo:
אשמח לדעת האם הדיסק שלי בסיכון
העלית רק דוח חלקי
כן בסיכון, כי זה:- ST
- DM
וגם בדוח (החלקי) רואים כבר בעיות
-
@לחיל-אומר כתב בבירור | בקשה| פיענוח דוחות CrystalDiskInfo:
אשמח לדעת האם הדיסק שלי בסיכון
העלית רק דוח חלקי
כן בסיכון, כי זה:- ST
- DM
וגם בדוח (החלקי) רואים כבר בעיות
@משחזר-מידע תודה רבה (לא הבנתי מילה... אבל הבנתי שזה סיכון)
כמה הסיכון? תוך כמה זמן -
@משחזר-מידע תודה רבה (לא הבנתי מילה... אבל הבנתי שזה סיכון)
כמה הסיכון? תוך כמה זמן@לחיל-אומר כתב בבירור | בקשה| פיענוח דוחות CrystalDiskInfo:
תוך כמה זמן
כשיגיע תעדכן אותי ואומר לך
תלוי בכל כך הרבה משתנים שאין דרך לצפות מתי
אבל חומר חשוב ללא גיבוי גם עם דוח SMART תקין זה עדיין סיכון
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות