באג | לא מצליח לשנות את עליית הבוט במחשב
-
צרבתי אונקי להתקנה נקייה למחשב, אך למעשה אני לא מצליח לגשת אליו, שיניתי בביוס שבוט 1 יעלה מהאונקי אבל זה לא מעלה אותו, ניסתי את ביטול השתקת הבוט וכו' בביוס ללא הועיל, מישהו יודע מה עליי לעשות?
-
צרבתי אונקי להתקנה נקייה למחשב, אך למעשה אני לא מצליח לגשת אליו, שיניתי בביוס שבוט 1 יעלה מהאונקי אבל זה לא מעלה אותו, ניסתי את ביטול השתקת הבוט וכו' בביוס ללא הועיל, מישהו יודע מה עליי לעשות?
@אליר325000 מדובר ב-BIOS או ב-UEFI
אם ב-UEFI עליך לצרוב ע"י רופוס ולהגדיר את הכונן כ-GPT -
@אליר325000 מדובר ב-BIOS או ב-UEFI
אם ב-UEFI עליך לצרוב ע"י רופוס ולהגדיר את הכונן כ-GPT@יוסי-מחשבים
תודה על העזרה!
ניסתי בשניהם, נראה לי מסקנתי שיש בעיה בכונן USB, אגב אם אתה כבר פה אולי תענה לי על שאלה אחרת, האם אפשר להעלות ווינדוס מכרטיס זכרון? -
@יוסי-מחשבים
תודה על העזרה!
ניסתי בשניהם, נראה לי מסקנתי שיש בעיה בכונן USB, אגב אם אתה כבר פה אולי תענה לי על שאלה אחרת, האם אפשר להעלות ווינדוס מכרטיס זכרון?@אליר325000 כתב בבאג | לא מצליח לשנות את עליית הבוט במחשב:
האם אפשר להעלות ווינדוס מכרטיס זכרון?
כן (ראה כאן)
-
א אליר325000 סימן נושא זה כשאלה ב
-
א אליר325000 סימן נושא זה כנפתר ב
-
@אליר325000 כתב בבאג | לא מצליח לשנות את עליית הבוט במחשב:
האם אפשר להעלות ווינדוס מכרטיס זכרון?
כן (ראה כאן)
@יוסי-מחשבים לא הבנת את שאלתי, לא האם אפשר להניח ווינדוס טו גו על כונן חיצוני זה ידוע לי ב"ה, השאלה כזאת האם יהיה הבדל בין כונן USB [דיסק אונקי] לכרטיס זכרון [SD או מיקרו SD[ לגבי צריבה על גביהם ברופוס
-
@יוסי-מחשבים לא הבנת את שאלתי, לא האם אפשר להניח ווינדוס טו גו על כונן חיצוני זה ידוע לי ב"ה, השאלה כזאת האם יהיה הבדל בין כונן USB [דיסק אונקי] לכרטיס זכרון [SD או מיקרו SD[ לגבי צריבה על גביהם ברופוס
@אליר325000 לכאורה לא אמור להיות הבדל.
-
@יוסי-מחשבים לא הבנת את שאלתי, לא האם אפשר להניח ווינדוס טו גו על כונן חיצוני זה ידוע לי ב"ה, השאלה כזאת האם יהיה הבדל בין כונן USB [דיסק אונקי] לכרטיס זכרון [SD או מיקרו SD[ לגבי צריבה על גביהם ברופוס
@אליר325000
אין שום בעיה לצרוב על כרטיס...
עובד מניסיון!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות