עזרה | רוט לסמסונג GT-I18190T
-
@אושר תעשה כמו במדריך הנ''ל, אבל תחפש בגוגל TWRP [קובץ הריקברי] עבור המכשיר שלך.
https://mitmachim.top/topic/88/מדריך-רוט-לגלקסי-יאנג-s6310
אסור להשתמש בקובץ ריקברי שאינו מתאים למכשיר שלך!
[אישית יצא לי לעשות רוט למכשיר הזה בעבר...] -
@071612MW אני לא מוצא את הקובץ ריקברי אם תוכל למצוא לי
וגם רציתי לדעת אם יש אפשרות לעשות לו שינוי של המספר סידורי -
@אושר הנה הקובץ: GT-I8190_TWRP_2.7.0.0.tar.md5
ואפשר לשנות לו את המספר סידורי. -
@אושר הנה הקובץ: GT-I8190_TWRP_2.7.0.0.tar.md5
ואפשר לשנות לו את המספר סידורי.@071612MW כתב בעזרה | רוט לסמסונג GT-I18190T:
@אושר הנה הקובץ: GT-I8190_TWRP_2.7.0.0.tar.md5
ואפשר לשנות לו את המספר סידורי.הקובץ שהבאת לא עבד אבל חיפשתי ומצאתי בגוגל משהו אחר שעבד
תודה בכל זאת
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות