בעיה | נסטיק עושה בעיות...
-
רציתי לשאול הסטיק שלי {ZTE} התחיל פתאום להבהב שלוש פעמים כחול,
ואח"כ פעמיים אדום וחוזר חלילה.
אני רואה שיש לי אינטרנט אז מה זה אומר זה לא היה לי אף פעם? -
@חייים זה דגם עם וויפי?
והנטסטיק מחובר ישירות למחשב?אני לא זוכר בדיוק את החיווי
יתכן שהאינטרנט עובד, והוויפי לא מופעל.איזה בעיות הוא עושה, חוץ מהנוריות?
-
@MAKRO
תודה רבה !
הוא מחובר למחשב ישירות ולא דרך הוויפי
ולמרות זאת הוא אף פעם לא הבהב אדום באמצע.
האינטרנט עובד כרגיל
.
אם כי יכול להתנתק פתאום לגמרי וחוזר לעבוד@חייים יכול להיות שהגדרת בהגדרות של הסטיק התראה אם אתה מגיע לאחוז מסוים מחבילת הגלישה שלך
תבדוק -
@חייים יכול להיות שהגדרת בהגדרות של הסטיק התראה אם אתה מגיע לאחוז מסוים מחבילת הגלישה שלך
תבדוק@יוסי-בן-יוסי
איפה בודקים? -
@יוסי-בן-יוסי
איפה בודקים?@חייים בהגדרות של הסטיק...
אתה יודע להיכנס אליהן? -
רציתי לשאול הסטיק שלי {ZTE} התחיל פתאום להבהב שלוש פעמים כחול,
ואח"כ פעמיים אדום וחוזר חלילה.
אני רואה שיש לי אינטרנט אז מה זה אומר זה לא היה לי אף פעם? -
@יוסי-בן-יוסי
איפה בודקים?@חייים אחרי שתכנס תראה בתחתית העמוד כזה:

כמו שאת רואה הגדרתי חבילת 100 ג"ב וכזה יגיע לפס האדום זה יהבהב כמו שתיארת
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות