בעיה | עדכון כבוי
-
נכתב לי ההודעה הזו
'לא ניתן להשלים את ההתקנה מאחר שהתבצע כיבוי של שירות העדכון'
מישהו יודע איך מסדרים?

-
@י-ש-ה
תפתח CMD כמנהל
תכניס את הפקודה הזאתsc config wuauserv start= auto
ואנטר (או שזה ילך לבד בלי אנטר)ואז תנסה שוב לעדכן את ווינדוס
מחכה לעדכון ממך
-
@י-ש-ה
תפתח CMD כמנהל
תכניס
net stop wuauserv
net stop cryptSvc
net stop bits
net stop msiserver
Ren C:\Windows\SoftwareDistribution SoftwareDistribution.old
Ren C:\Windows\System32\catroot2 Catroot2.old
net start wuauservnet start cryptSvc
net start bits
net start msiserverואנטר
-
@י-ש-ה
תפתח CMD כמנהל
תכניס
net stop wuauserv
net stop cryptSvc
net stop bits
net stop msiserver
Ren C:\Windows\SoftwareDistribution SoftwareDistribution.old
Ren C:\Windows\System32\catroot2 Catroot2.old
net start wuauservnet start cryptSvc
net start bits
net start msiserverואנטר
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות


