בעיה | נעלם לי פונט מהמחשב
-
- אם השתמשת בפונט מסויים והוא נמחק, תוכל לראות מה זה היה כשאתה עומד על המילה, ולמעלה אתה רואה איזה פונט הוא רוצה להביא, רק שאין לו אותו
- אחרי שיש לך את השם, תוכל לחפש בeverything את הפונט ובלחיצה ימנית תוכל להתקינו (אם הוא הוסר)
-
@Yanky נורא מוזר. מצאתי והוא כתב לי שמותקן. שאל אם להחליף החלפתי. עכשיו הוא כותב שקיצור הדרך שונה.
-
-
@Yanky אני שאלתי קודם

שאל אותי אם למחוק. ומחקתי.
זה המצב כרגע. עכשיו תכנת החיפוש לא מוצאת בכלל את הפונט -
-
-
@mdy
FBTRAMPOLINA-BLACK.ttf
FBTRAMPOLINA-BOLD.ttf
FBTRAMPOLINA-LIGHT.ttf
FBTRAMPOLINA-REGULAR.ttfהקודם היה OTF זה TTF
-
@mdy
FBTRAMPOLINA-BLACK.ttf
FBTRAMPOLINA-BOLD.ttf
FBTRAMPOLINA-LIGHT.ttf
FBTRAMPOLINA-REGULAR.ttfהקודם היה OTF זה TTF
-
@Yanky ממש מוזר. הפונטים שהתקנתי פשוט לא מופיעים בוורד גם בשאר תוכנות האופיס. איפה עוד אפשר לבדוק?
-
@mdy
התקנת את ה4 דלעיל (להחליף הקיימים שהם OTF)?
תראה בסרטון
יש רגיל ויש שחור
ובשניהם יש בולד
וכן תבדוק בלוח בקרה האם זה מותקן אצלך או לא -
@Yanky גם אחרי ההתקנה לא מופיע ל ברשימת הגופנים fbtrampolina-black
יכול שליטה מרחוק מאוחר? אזור 1:00?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות