בקשת מידע | נגן לא עובד. איך בודקים אם הבטריה תקינה?
-
נגן שהפסיק לעבוד בפתע פתאום. יש לי חשש שהבטריה הלכה. איך אפשר לבדוק את זה בלי להלחים בטריה אחרת רק כדי לבדוק?
תודה! -
נגן שהפסיק לעבוד בפתע פתאום. יש לי חשש שהבטריה הלכה. איך אפשר לבדוק את זה בלי להלחים בטריה אחרת רק כדי לבדוק?
תודה!@תודה-רבה-4 מפרקים את הנגן ועם אלקטרומטר בודקים אם המתח בבטרייה תקין
-
@תודה-רבה-4 מפרקים את הנגן ועם אלקטרומטר בודקים אם המתח בבטרייה תקין
@מתכנת-חובב אפשר גם עם רב מודד, על ידי בדיקת זרם במתח DC
-
@מתכנת-חובב אפשר גם עם רב מודד, על ידי בדיקת זרם במתח DC
@אמרתי-אני-יודע זה ממש סינית בשבילי... איפה אפשר להשיג כאלו דברים? יש גמ"חים כאלו? [בני ברק]
-
@אמרתי-אני-יודע זה ממש סינית בשבילי... איפה אפשר להשיג כאלו דברים? יש גמ"חים כאלו? [בני ברק]
בקשר לגמ"ח, לא יודע, כבר כמה שנים שאני לא גר שם, והבנתי שהגמ"ח שהייתי פונה אליו עבר למקום חדש.
-
@מתכנת-חובב אפשר גם עם רב מודד, על ידי בדיקת זרם במתח DC
@אמרתי-אני-יודע כתב בבקשת מידע | נגן לא עובד. איך בודקים אם הבטריה תקינה?:
@מתכנת-חובב אפשר גם עם רב מודד, על ידי בדיקת זרם במתח DC
מולטי = רב
מטר = מלשון מידה או מדידה
בקיצור, זה אותו דבר -
נגן שהפסיק לעבוד בפתע פתאום. יש לי חשש שהבטריה הלכה. איך אפשר לבדוק את זה בלי להלחים בטריה אחרת רק כדי לבדוק?
תודה!@תודה-רבה-4 באופן כללי אם הבטריה הלכה עדיין אמור לעבוד בתקע, אלא אם כן התנתק אחד החוטים. פתחת לראות אם יש נתק?
ועל מה שנאמר כאן בשרשור: אתה יכול להשיג רב מודד פשוט בטמבורים הגדולים יותר. אם יש להם פשוטים הם 30-40 ש"ח (הטובים יותר זה מאות שקלים). רק תוודא עם המוכר שזה מודד מתח ישר (DC).
דרך אגב, אני משתמש עם זה. -
ר רפאל 0 התייחס לנושא זה ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות