בקשת מידע | עזרה דחופה גופן AIIAndNone ב dpf
-
אני צריך לערוך pdf עם הגופן [AIIAndNone] ואני לא מוצא תוכנה שיש לה את הגופן הזה,
מישהו יודע איך אני יכול לעשות את זה?
ב ABBYY FineReader PDF 15 אין את זה,
וכן באדובי.
תודה רבה -
אני צריך לערוך pdf עם הגופן [AIIAndNone] ואני לא מוצא תוכנה שיש לה את הגופן הזה,
מישהו יודע איך אני יכול לעשות את זה?
ב ABBYY FineReader PDF 15 אין את זה,
וכן באדובי.
תודה רבה@זעירא-דמן-חבריא אין תוכנה שיודעת לערוך פונטים אם אין לך אותם,,
כן תנסה אולי אם זה שיניים קלים להעתיק ולהדביק אותיות מתוך המסמך -
אני צריך לערוך pdf עם הגופן [AIIAndNone] ואני לא מוצא תוכנה שיש לה את הגופן הזה,
מישהו יודע איך אני יכול לעשות את זה?
ב ABBYY FineReader PDF 15 אין את זה,
וכן באדובי.
תודה רבה@זעירא-דמן-חבריא ב- PDF XChange Editor 8.0.336.0 אפשר להיכנס לטקסט ולהחליף אותיות בגופן של המסמך אע"פ שאין לך אותו מתוקן במחשב [ציינתי לגרסה זו בגלל שהיא נוחה לנושא הזה יותר המגרסאות המתקדמות והיא בעברית בפורום (רק צריך לחפש)]
-
@זעירא-דמן-חבריא אין תוכנה שיודעת לערוך פונטים אם אין לך אותם,,
כן תנסה אולי אם זה שיניים קלים להעתיק ולהדביק אותיות מתוך המסמך@צור זה לא עוזר
-
@צור זה לא עוזר
@זעירא-דמן-חבריא אם יש לך מסמך PDF מקורי עם הגופן הזה, אז התוכנה הזאת ודאי יכולה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות