בקשת מידע | יש לי רשימה עם שמות ועם דרגת ציון-איך אני יכול להכניס אוטומטי את כל הפרטים לתעודות?
-
אני צריך לעשות תעודות, ובכל תעודה צריך להכניס את השם ומשפחה וגם דרגת הציון איך אפשר לעשות את זה בפעם אחד?
@אברהם-צבי עם בלוק כתובת מAccess (תוכנה של אופיס של מסד נותנים)
מכיר את התוכנה?
כי אין לי על המחשב כרגע את התוכנה כדי שאוכל להדגים לך.
העיקרון שלו הוא שאתה בונה רשימה של שמות או כל דבר אחר בAccess
ויוצר בלוק כתובת בוורד (דרך לשונית דברי דואר) ואח"כ ניתן ללחוץ על סיים ומזג ונפתחים לך העתקים של המסמך עם כל הפריטים שהגדרת.
-
@אברהם-צבי עם בלוק כתובת מAccess (תוכנה של אופיס של מסד נותנים)
מכיר את התוכנה?
כי אין לי על המחשב כרגע את התוכנה כדי שאוכל להדגים לך.
העיקרון שלו הוא שאתה בונה רשימה של שמות או כל דבר אחר בAccess
ויוצר בלוק כתובת בוורד (דרך לשונית דברי דואר) ואח"כ ניתן ללחוץ על סיים ומזג ונפתחים לך העתקים של המסמך עם כל הפריטים שהגדרת.
-
-
אוריד ואעלה
-
אוריד ואעלה
-
-
אני צריך לעשות תעודות, ובכל תעודה צריך להכניס את השם ומשפחה וגם דרגת הציון איך אפשר לעשות את זה בפעם אחד?
@אברהם-צבי
תיצור קובץ אקסל עם כותרות ברורות
שמור במקור הנתונים שלי במחשב
אחר כך תיכנס לוורד
תיבחר
דברי דואר
בחר נמענים
מתוך רשימה קיימת
בחר את הרשימה שיצרת
ואז
בחר "הוסף שדה מיזוג"
יהיו לך רשומותשל מה שבחרת עם <<< סימנים כאלו ..
תכניס לתעודה הבסיסית שיצרת את מה שאתה רוצה ייכנס
בהצלחה -
אני צריך לעשות תעודות, ובכל תעודה צריך להכניס את השם ומשפחה וגם דרגת הציון איך אפשר לעשות את זה בפעם אחד?
@אברהם-צבי מיזוג דואר בוורד
כשאתה לוחץ על התחל מיזוג דואר, אז האחרון ברשימה שנפתחת הוא אשף מיזוג דואר שלב אחר שלב (משהו כזה)
עיי"ש ותמצא נחת.... -
א אברהם צבי סימן נושא זה כנפתר ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות