בקשת מידע | שמירת וורד פעמיים
-
האם יש אפשרות לשמור מסמך בוורד בשתי תיקיות בבת אחת? כלומר כשאני לוחץ על שמור (ולא שמירה בשם) המחשב ישמור את הקובץ בשתי תיקיות שונות במחשב (גם אונקי)
@רבי-יהודי יש דבר כזה שמירת גיבוי, שזה נותן שכל פעם שאתה שומר את הקובץ הוא מכין קובץ עם השינויים הקודמים (שלא כלולים בקובץ החדש). אולי זה יעזור?
-
@רבי-יהודי יש דבר כזה שמירת גיבוי, שזה נותן שכל פעם שאתה שומר את הקובץ הוא מכין קובץ עם השינויים הקודמים (שלא כלולים בקובץ החדש). אולי זה יעזור?
@ישעיהו-כץ כלומר, אם אני מפעיל את המחשב מחדש וכד' אז המחשב שומר את הקובץ? לזה התכוונת?
אני מחפש שבלחיצה על שמירה בוורד, הוא ישמור בשני תיקיות שונות בבת אחת -
@ישעיהו-כץ כלומר, אם אני מפעיל את המחשב מחדש וכד' אז המחשב שומר את הקובץ? לזה התכוונת?
אני מחפש שבלחיצה על שמירה בוורד, הוא ישמור בשני תיקיות שונות בבת אחת@רבי-יהודי אתה רוצה שזה יהיה דווקא דרך איזו הגדרה כל שהיא בוורד, כי נראה לי שאין כזה דבר
אבל יש אפשרות לכתוב סקריפט שיעשה את זה, שכל פעם שנשמר שינוי לקובץ וורד הוא יצור עותק שלו במקום אחר -
@רבי-יהודי אתה רוצה שזה יהיה דווקא דרך איזו הגדרה כל שהיא בוורד, כי נראה לי שאין כזה דבר
אבל יש אפשרות לכתוב סקריפט שיעשה את זה, שכל פעם שנשמר שינוי לקובץ וורד הוא יצור עותק שלו במקום אחר@big כתב בבקשת מידע | שמירת וורד פעמיים:
סקריפט
אתה מתכוון לזה? https://support.microsoft.com/he-il/office/יצירה-או-הפעלה-של-מאקרו-c6b99036-905c-49a6-818a-dfb98b7c3c9c
אם זה מסובך כל פעם לשנות את מיקום הקובץ, אני מעדיף לוותר
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות