חלון שגיאה קופץ בפתיחת כמה תוכנות (ולא נותן לפתוח)
-
כל מיני תוכנות במחשב לא נפתחות לי פתאום ומופיע חלון כמצו"ב

וכן לפעמים באמצע פעולות בסייר הקבצים הוא נתקע לרגע וקופץ חלון דומה:

זה תוקע אותי כבר כמה ימים..
אם מישהו יודע מה לעשות אודה לו מאוד
תודה מראש -
@chaimd
תפתח CMD בהרשאות מנהל
תכניס שם:sfc /scannowותעשה אנטר
אחרי שזה מסיים
תפעיל מחדש את המחשב
תעדכן אם הסתדר -
אולי קשור
getwox.com/iw/what-is-acrotray-exe/ -
@מישהו12 אני לא חושב שזה קשור לזה. זה פשוט משהו שמופעל עם האקרובט ולכן קפץ לי כשלחצתי לחצן ימני על משהו והיו אמורים להיפתח שם גם אפשרויות שקשורות לאקרובט.
זה לא שונה מכמה קבצי EXE שלא נפתחים לי ומציגים הודעה זהה.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות