בירור | המחשב הנייד הזה שווה את המחיר ? והאם בארץ הוא עולה יותר זול או להיפך ?
-
ראיתי את המחשב הזה באמזון במבצע ולמרות שהוא דור 11 ביחס למחיר ולתמורה הוא נשמע משתלם מה אתם אומרים ?
ובכלל האם בארץ הוא יוצא יותר זול? או שאולי אפילו אותו מחיר ? (כולל המשלוח והמיסים) -
ראיתי את המחשב הזה באמזון במבצע ולמרות שהוא דור 11 ביחס למחיר ולתמורה הוא נשמע משתלם מה אתם אומרים ?
ובכלל האם בארץ הוא יוצא יותר זול? או שאולי אפילו אותו מחיר ? (כולל המשלוח והמיסים)@big-boy שים לב שהוא בא עם 64 ג'יגה מולחם ככה שאתה ממש מוגבל עם השימושים בו
ב כל הוא כרומבוק ככה שאתה לא יכול לשנות אתזה לווינדוס רב הסיכויים
מבחינת מחיר לא קיים בארץ איי שלוש 13.3 מגע בכלל אז א''א כל כך להשוות
אבל בכללי מחירים של איי שלוש בגודל 15.6 דור 11 כמובן
מתחיל מ 1350 -1400
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות