בעיה | בעיות קליטה
-
יש לי סמסונג A52 של הדרן,
ולאחרונה קורה המון פעמים, שאחרי הפעלת המכשיר,
כל האפליקציות מדווחות על 'אין קליטה'.
הדבר קורה גם באזורים עם קליטה מצוינת של 40MPS ויותר.
מעניין שאפליקציית טלגרם תמיד עובדת.
ובוייפיי גם הכל עובד כרגיל.
הפעלה מחדש עוזר לפעמים, ולפעמים לא.
האם זה קשור להדרן, או בעיה במכשיר עצמו ? -
יש לי סמסונג A52 של הדרן,
ולאחרונה קורה המון פעמים, שאחרי הפעלת המכשיר,
כל האפליקציות מדווחות על 'אין קליטה'.
הדבר קורה גם באזורים עם קליטה מצוינת של 40MPS ויותר.
מעניין שאפליקציית טלגרם תמיד עובדת.
ובוייפיי גם הכל עובד כרגיל.
הפעלה מחדש עוזר לפעמים, ולפעמים לא.
האם זה קשור להדרן, או בעיה במכשיר עצמו ?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות