בירור | שאלה על מחשב
-
שאלה בנוגע לאיכות מחשב?

חבר שואל אם מחשב כזה טוב לגרפיקה (אינדיזיין ופוטושופ)?
-
אני הרצתי את התוכנות האלה על מחשבים הרבה יותר חלשים
זה לא תוכנות שלוקחות הרבה (כל עוד אתה משתמש בכמות שכבות/מסכות אנושית..)
וגם אם אתה מעמיס על התוכנות -כמו ש @מתכנת-חובב אמר תוסיף זיכרון ראם -
@dfhzrhree כתב בבירור | שאלה על מחשב:
@אביעד כתב בבירור | שאלה על מחשב:
תוסיף זיכרון ראם
רק מזכיר שמדובר על לפטופ..
(לא ידוע לי שאפשרי להחליף בלפטופ - אבל מעולם לא בדקתי את זה באמת...)תלוי בדגם אני החלפתי ראם בכל מיני דגמים
-
@צור מעבד יחסית חלש ואין מידע לגבי הכרטיס מסך
שים לב שהתוכנות הנ"ל ירוצו על כל מחשב השאלה היא לאיזו מהירות הוא מצפה@מתכנת-חובב כתב בבירור | שאלה על מחשב:
@צור מעבד יחסית חלש ואין מידע לגבי הכרטיס מסך
שים לב שהתוכנות הנ"ל ירוצו על כל מחשב השאלה היא לאיזו מהירות הוא מצפהI7 דור 8.
אני חושב שזה סביר גם על 8 ראם זה יריץ אבל יהיה מאוד איטי 16 זה טוב.
@צור תבדוק אם יש DIMM אחד או שנים נ"מ איזה גודל לקנות.
בהצלחה. -
@מתכנת-חובב כתב בבירור | שאלה על מחשב:
@צור מעבד יחסית חלש ואין מידע לגבי הכרטיס מסך
שים לב שהתוכנות הנ"ל ירוצו על כל מחשב השאלה היא לאיזו מהירות הוא מצפהI7 דור 8.
אני חושב שזה סביר גם על 8 ראם זה יריץ אבל יהיה מאוד איטי 16 זה טוב.
@צור תבדוק אם יש DIMM אחד או שנים נ"מ איזה גודל לקנות.
בהצלחה.@MERS כתב בבירור | שאלה על מחשב:
I7 דור 8.
נכון אבל זה i7 דור 8 U - שיש לו צריכת זרם נמוכה וממילא גם ביצועים נמוכים
-
@MERS כתב בבירור | שאלה על מחשב:
I7 דור 8.
נכון אבל זה i7 דור 8 U - שיש לו צריכת זרם נמוכה וממילא גם ביצועים נמוכים
@מתכנת-חובב כתב בבירור | שאלה על מחשב:
@MERS כתב בבירור | שאלה על מחשב:
I7 דור 8.
נכון אבל זה i7 דור 8 U - שיש לו צריכת זרם נמוכה וממילא גם ביצועים נמוכים
סורי.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות