בקשה | האם מישהו יכול להוציא לי ולהחזיר את הסוללה מ QIN 2 בתשלום?
-
הכנסתי את המכשיר מצב צריבה ואני לא מצליח להוציא אותו צריך להוציא את הסוללה ולהחזיר, האם מישהו יכול לעשות לי את זה בתשלום?
אני סומך תמיד על @יוסל-ה-0 המוכשר, אתה בק"ס בזמן הקרוב?
אבל כל מי שיכול אני אשמח!
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
@אליר325000
פשוט וקל
לא איכפת לי שאתה מביא כסף
אבל אתה יכול לעשות את זה בעצמך...
אני לא באיזור ק"ס כך שזה לא רלוונטי -
הכנסתי את המכשיר מצב צריבה ואני לא מצליח להוציא אותו צריך להוציא את הסוללה ולהחזיר, האם מישהו יכול לעשות לי את זה בתשלום?
אני סומך תמיד על @יוסל-ה-0 המוכשר, אתה בק"ס בזמן הקרוב?
אבל כל מי שיכול אני אשמח!
-
@אליר325000 תחכה שתיגמר הבטריה
תודה לכולם בסוף @יוסל-ה-0 התותח עזר לי בחינם!!!!
המכשיר יצא מבריק!!!!
ואגב סתם, שתדעו אם אתם מחפשים מוכר אמין טוב מקצועי, יר"ש, והעיקר - זול! זה @יוסל-ה-0 התותח, עשיתי אצלו כבר כמה מכשירים, והוא היה הכי זול!!!!
תבדקו, הוא מנצח בפער על השוק
[אני לא אתם מכירים אבל פעם הוא החליף לי מסך ל QIN1 בחצי מחיר מהמקובל בשוק!] -
א אליר325000 סימן נושא זה כשאלה ב
-
א אליר325000 סימן נושא זה כנפתר ב
-
תודה לכולם בסוף @יוסל-ה-0 התותח עזר לי בחינם!!!!
המכשיר יצא מבריק!!!!
ואגב סתם, שתדעו אם אתם מחפשים מוכר אמין טוב מקצועי, יר"ש, והעיקר - זול! זה @יוסל-ה-0 התותח, עשיתי אצלו כבר כמה מכשירים, והוא היה הכי זול!!!!
תבדקו, הוא מנצח בפער על השוק
[אני לא אתם מכירים אבל פעם הוא החליף לי מסך ל QIN1 בחצי מחיר מהמקובל בשוק!]@אליר325000 השאלה מה המחיר המקובל בשוק
-
@אליר325000 השאלה מה המחיר המקובל בשוק
@חיים-חיימוב תבדוק
-
@חיים-חיימוב תבדוק
@אליר325000 כתב בבקשה | האם מישהו יכול להוציא לי ולהחזיר את הסוללה מ QIN 2 בתשלום?:
@חיים-חיימוב תבדוק
המחיר למסך לטכנאי זה בסביבות45 שקל
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות