בעיה | אפליקציית מצלמה נעלמה!
-
נעלם לי מהמסך האפליקציה של המצלמה!
למרות שזה אפליקציית מערכת...
ובאמת זה נמצא בהגדרות-אפליקציות והתראות
אבל מופיע רק האפשרות "אילוץ עצירה" בלי האפשרות של "פתיחה"
(אפליקציה אחרת של מצלמה כמובן עובדת)
תודה רבה@0583230987 זה קרה גם לכמה חברים שלי
ויש להם את הגירסא של השיומי בלי ההתקנות והם נדפקו -
@0583230987 כנראה שבטעות השבתתה אותה!
(ע"י הסתרה) -
@0583230987 על איזה קובץ אתה מדבר??
-
@0583230987 על איזה קובץ אתה מדבר??
@aharon77 כתב בבעיה | אפליקציית מצלמה נעלמה!:
מצורפת האפליקציה של המצלמה המקורית של שיומי f21 pro Camera.apk
-
נעלם לי מהמסך האפליקציה של המצלמה!
למרות שזה אפליקציית מערכת...
ובאמת זה נמצא בהגדרות-אפליקציות והתראות
אבל מופיע רק האפשרות "אילוץ עצירה" בלי האפשרות של "פתיחה"
(אפליקציה אחרת של מצלמה כמובן עובדת)
תודה רבה@0583230987 זה בעיה ברכיב של המצלמה
לך לאחריות -
@0583230987 מצורפת האפליקציה של המצלמה המקורית של שיומי f21 pro Camera.apk
בהצלחה!!! -
המלצתי לחבר שלי שהיתה לו את הבעיה הזאת לאפס את המכשיר
כמובן שגם אמרתי לו לעשות גיבוי
והמצלמה חזרה לואז לסיכום:
1]מי שיש לו התקנות אז שיתקין מחדש את המצלמה(או שיתקין את המצלמה של גוגל)
2]ומי שאין לו התקנות אז שיגבה את המכשיר ולאחר מכן יאפס אותה והמצלמה תחזור! -
המלצתי לחבר שלי שהיתה לו את הבעיה הזאת לאפס את המכשיר
כמובן שגם אמרתי לו לעשות גיבוי
והמצלמה חזרה לואז לסיכום:
1]מי שיש לו התקנות אז שיתקין מחדש את המצלמה(או שיתקין את המצלמה של גוגל)
2]ומי שאין לו התקנות אז שיגבה את המכשיר ולאחר מכן יאפס אותה והמצלמה תחזור!@מוטי-יוזף אין עשינו איפוס וזה לא עוזר כי זה בעייה ברכיב עצמו ...
וצריך לפתוח את הטלפון -
@מוטי-יוזף אין עשינו איפוס וזה לא עוזר כי זה בעייה ברכיב עצמו ...
וצריך לפתוח את הטלפון@lior-haim-rabi מוזר
אני עשיתי איפוס על כמה מכשירים
ובכולם המצלמה חזרה לתפריט -
@lior-haim-rabi מוזר
אני עשיתי איפוס על כמה מכשירים
ובכולם המצלמה חזרה לתפריט@מוטי-יוזף לי גם הייתה בעייה כזו ואיפוס לא עזר כי זה היה ברכיב
בקיצור זה תלוי מה הבעייה... כל אחד יש לו בעייה אחרת... -
@מוטי-יוזף לי גם הייתה בעייה כזו ואיפוס לא עזר כי זה היה ברכיב
בקיצור זה תלוי מה הבעייה... כל אחד יש לו בעייה אחרת... -
נעלם לי מהמסך האפליקציה של המצלמה!
למרות שזה אפליקציית מערכת...
ובאמת זה נמצא בהגדרות-אפליקציות והתראות
אבל מופיע רק האפשרות "אילוץ עצירה" בלי האפשרות של "פתיחה"
(אפליקציה אחרת של מצלמה כמובן עובדת)
תודה רבה -
@0583230987 ישנה אפשרות לעשות ניקוי נתונים לאפליקציה של מסך הבית וזה אמור לחזור
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות