שאלה | כמה שווה מכשיר חדש בלי המח שלו?
-
מישהו קנה ממני רק את כל הרכיבים והמרכיבים של המכשיר שהיה חדש מהעטיפה (והמח שלו לא עבד)
ורק שם את המח שלו כמה לדעתכם שווה המחיר של כל הרכיבים.. (של טלפון בלי מח)?? -
מישהו קנה ממני רק את כל הרכיבים והמרכיבים של המכשיר שהיה חדש מהעטיפה (והמח שלו לא עבד)
ורק שם את המח שלו כמה לדעתכם שווה המחיר של כל הרכיבים.. (של טלפון בלי מח)??@זונדל-גרנד הלוח אם שווה בערך 100 שקל
-
מישהו קנה ממני רק את כל הרכיבים והמרכיבים של המכשיר שהיה חדש מהעטיפה (והמח שלו לא עבד)
ורק שם את המח שלו כמה לדעתכם שווה המחיר של כל הרכיבים.. (של טלפון בלי מח)??@זונדל-גרנד בכמה תוכל למכור לי את המסך?
-
@זונדל-גרנד בכמה תוכל למכור לי את המסך?
@toker כתב בשאלה | כמה שווה מכשיר חדש בלי המח שלו?:
@זונדל-גרנד בכמה תוכל למכור לי את המסך?
תקרא טוב, קנו ממנו הכל חוץ מהלוח אם
-
מישהו קנה ממני רק את כל הרכיבים והמרכיבים של המכשיר שהיה חדש מהעטיפה (והמח שלו לא עבד)
ורק שם את המח שלו כמה לדעתכם שווה המחיר של כל הרכיבים.. (של טלפון בלי מח)??פוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות