שאלה | אוזניות בלוטוס שיאומי לנוקיה c-2
-
[הועבר מפורום עזרה כללית]
אשמח לדעתם של בעלי הנסיון,
ברצוני לקנות את האוזניות האלו:
https://ksp.co.il/web/item/178732
(Xiaomi Redmi Buds 3 )
האם הם תואמות לנוקיה c2? או שיכול להיות בעיה בחיבור?
תודה לכולם.

-
מ מטעמים סימן נושא זה כשאלה ב
-
[הועבר מפורום עזרה כללית]
אשמח לדעתם של בעלי הנסיון,
ברצוני לקנות את האוזניות האלו:
https://ksp.co.il/web/item/178732
(Xiaomi Redmi Buds 3 )
האם הם תואמות לנוקיה c2? או שיכול להיות בעיה בחיבור?
תודה לכולם.

-
@מטעמים לא נראה לי שיתאים לך.. האוזניות האלו דגם חדיש או מלפני 10 שנים??
@זונדל-גרנד כתב בשאלה | אוזניות בלוטוס שיאומי לנוקיה c-2:
האוזניות האלו דגם חדיש או מלפני 10 שנים
חדיש.
חשוב לי דעתם של בעלי ניסיון.
(ובאם יש לכם המלצה על אוזניות בלוטוס (של 2 אוזניות ) שמתאימים לנוקיה C2)
תודה לעונים! -
@זונדל-גרנד כתב בשאלה | אוזניות בלוטוס שיאומי לנוקיה c-2:
האוזניות האלו דגם חדיש או מלפני 10 שנים
חדיש.
חשוב לי דעתם של בעלי ניסיון.
(ובאם יש לכם המלצה על אוזניות בלוטוס (של 2 אוזניות ) שמתאימים לנוקיה C2)
תודה לעונים! -
@מטעמים כתב בשאלה | אוזניות בלוטוס שיאומי לנוקיה c-2:
אם יש לכם המלצה על אוזניות בלוטוס (של 2 אוזניות ) שמתאימים לנוקיה C2
יש מישהו?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
