בקשת מידע | מישהו יכול להסביר לי איזה וינדוס יש לי???
-
@ישעיהו-כץ רגיל PRO (יש "הום" ביתי ויש "פרו" - שזה אם יותר אפשרויות למתקדמים)
-
@ישעיהו-כץ רגיל PRO (יש "הום" ביתי ויש "פרו" - שזה אם יותר אפשרויות למתקדמים)
@ראובן-שבתי והחווייה שמה, זה לא איזה בטא או משהו כזה?
-
@ראובן-שבתי והחווייה שמה, זה לא איזה בטא או משהו כזה?
@ישעיהו-כץ כתב בבקשת מידע | מישהו יכול להסביר לי איזה וינדוס יש לי???:
@ראובן-שבתי והחווייה שמה, זה לא איזה בטא או משהו כזה?
רגיל רגיל
אתה רוצה בטא? -
@ישעיהו-כץ כתב בבקשת מידע | מישהו יכול להסביר לי איזה וינדוס יש לי???:
@ראובן-שבתי והחווייה שמה, זה לא איזה בטא או משהו כזה?
רגיל רגיל
אתה רוצה בטא?@ראובן-שבתי ממש לא...
הענין הוא שמידי פעם המחשב נתקע ולא זז, וקפץ לי שאולי אני בבטא ודומיו.
תודה על העזרה -
@ראובן-שבתי ממש לא...
הענין הוא שמידי פעם המחשב נתקע ולא זז, וקפץ לי שאולי אני בבטא ודומיו.
תודה על העזרה@ישעיהו-כץ המחשב שלך תומך?
-
@ראובן-שבתי ממש לא...
הענין הוא שמידי פעם המחשב נתקע ולא זז, וקפץ לי שאולי אני בבטא ודומיו.
תודה על העזרה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
