בקשה | איך מכנסים אפליקציות ליאנג GT-S6310/2
-
@יצו תשלח את הקובץ בבלוטוס מהמחשב לטלפון.
ותתחיל לתייג, ללחוץ על תגובה או על ציטוט מתחת פוסטים של אנשים שאתה מתכתב איתם -
@יצו אז תשלח את האפליקציה בבלוטוס לטלפון, ושם תכנס לקבצים שהתקבלו, תלחץ על הקובץ שהתקבל ואז על התקן
עריכה: ותתייג בזריז -
@יצו תשלח את הקובץ בבלוטוס מהמחשב לטלפון.
ותתחיל לתייג, ללחוץ על תגובה או על ציטוט מתחת פוסטים של אנשים שאתה מתכתב איתם -
@THMHE כתב בבקשה | איך מכנסים אפליקציות ליאנג GT-S6310/2:
@יצו תשלח את הקובץ בבלוטוס מהמחשב לטלפון.
ותתחיל לתייג, ללחוץ על תגובה או על ציטוט מתחת פוסטים של אנשים שאתה מתכתב איתםאי אפשר דרך המחשב נורמלי

-
@יצו תשלח את הקובץ בבלוטוס מהמחשב לטלפון.
ותתחיל לתייג, ללחוץ על תגובה או על ציטוט מתחת פוסטים של אנשים שאתה מתכתב איתם
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

