בקשת מידע | טוקמן ל sms ושיחות נכנסות בעלות חד פעמית
-
@היימישע כתב בבקשת מידע | טוקמן ל sms ושיחות נכנסות בעלות חד פעמית:
@בוחער כוונתך לקבלת sms,נכון?
למיטב זיכרוני כמעט כולם מוכרים ב50 שח סיםמזה לא אמור לעלות יותר מ-20
@מוטי-זילבר אתה צודק בעיקרון פעם זה היה עולה 20 שקלים הבעיה שלאחרונה החנויות לא מסכימות לתת סים לבד בלי להטעין אותו לחודש אחד לפחות ואז זה יוצא מרוד יקר באיזור ה80
-
@מוטי-זילבר אתה צודק בעיקרון פעם זה היה עולה 20 שקלים הבעיה שלאחרונה החנויות לא מסכימות לתת סים לבד בלי להטעין אותו לחודש אחד לפחות ואז זה יוצא מרוד יקר באיזור ה80
-
@נחום-גמזו אני קניתי ב 30 אבל מוטען ב 25 גיגה לחודש אחד
-
@נחום-גמזו אני קניתי ב 30 אבל מוטען ב 25 גיגה לחודש אחד
-
@נחום-גמזו פרטנר אם אתה באזור ירושלים או מודיעין עילית תתקשר 0507155665
-
@נחום-גמזו פרטנר אם אתה באזור ירושלים או מודיעין עילית תתקשר 0507155665
-
@נחום-גמזו זה היה לפני חודשיים . התקדמתי מאז
-
@נחום-גמזו זה היה לפני חודשיים . התקדמתי מאז
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות