בירור | כמה אמפר הכי מומלץ להטעין שיאומי מקשים?
-
@נחום-גמזו 2 וודאי לא יזיק
1 וודאי יועיל אבל ייקח הרבה זמן להטעין
3 לא מומלץ
(אמפר) -
@נחום-גמזו 2 וודאי לא יזיק
1 וודאי יועיל אבל ייקח הרבה זמן להטעין
3 לא מומלץ
(אמפר)@ישי-ניצנוב כתב בבירור | כמה אמפר הכי מומלץ להטעין שיאומי מקשים?:
@נחום-גמזו 2 וודאי לא יזיק
1 וודאי יועיל אבל ייקח הרבה זמן להטעין
3 לא מומלץ
(אמפר)2 יזיק
1 הוא המקורי -
לא יודע.אני נתתי מידע ממה שיש לי בקופסא.
אם למישהו יש מידע אחר כדאי לך לשמוע לו....
(לי זכור שאומנם קיבלתי 1 אמפר. אבל 2 לא אמור להזיק לסוללה חזקה.
גם לא לשמור עליה) -
לא יודע.אני נתתי מידע ממה שיש לי בקופסא.
אם למישהו יש מידע אחר כדאי לך לשמוע לו....
(לי זכור שאומנם קיבלתי 1 אמפר. אבל 2 לא אמור להזיק לסוללה חזקה.
גם לא לשמור עליה)@ישי-ניצנוב
תסתכל מה שיואמי כותבים
ומה הם נותנים
אמפר 1... -
@נחום-גמזו על כל בטריה כתוב מה מומלץ עבורה , קצת יותר לא מזיק קצת פחות יותר איטי ולא יטעין לך עד הסוף
-
@נחום-גמזו מניסיון שלי 2 מזיק לפלא
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות