דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. מערכות הפעלה
  4. Windows 11 - ווינדוס 11
  5. עזרה הדדית - ווינדוס 11
  6. ,בירור | העדכון האחרון של WIN 11 22H2 לא מופיע לי באופציה לעדכון

,בירור | העדכון האחרון של WIN 11 22H2 לא מופיע לי באופציה לעדכון

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לא נפתר עזרה הדדית - ווינדוס 11
72 פוסטים 12 כותבים 5.6k צפיות 10 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • י. פל.י י. פל.

    @NH-LOCAL בדקת?

    NH.LOCALN מנותק
    NH.LOCALN מנותק
    NH.LOCAL
    מדריכים
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #51

    @י-פל לא. אבל לפי מה שקראתי בהסבר על הסקריפט זה לא אמור לעשות שום דבר חוץ מלדלג על דרישת ה-TPM

    אתר הפרוייקטים שלי!

    י. פל.י תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • NH.LOCALN NH.LOCAL

      @י-פל לא. אבל לפי מה שקראתי בהסבר על הסקריפט זה לא אמור לעשות שום דבר חוץ מלדלג על דרישת ה-TPM

      י. פל.י מנותק
      י. פל.י מנותק
      י. פל.
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי י. פל.
      #52

      @NH-LOCAL
      והנה התקלה שלו...
      168eb159-2e91-4ea6-9392-d8e7ab441e3b-image.png
      עריכה:
      זו לא תקלה, והכל עובר טוב!

      גאה להיות חלק:
      otzaria.org

      NH.LOCALN תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • י. פל.י י. פל.

        @NH-LOCAL
        והנה התקלה שלו...
        168eb159-2e91-4ea6-9392-d8e7ab441e3b-image.png
        עריכה:
        זו לא תקלה, והכל עובר טוב!

        NH.LOCALN מנותק
        NH.LOCALN מנותק
        NH.LOCAL
        מדריכים
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #53

        @י-פל נכון. זה כתוב במפורש שזה עשוי לדרוש מפתח מוצר, ורשום שם גם פתרון. בכל אופן - זו ממש לא תקלה. אולי דברים אחרים זו תקלה - זה לא.

        אתר הפרוייקטים שלי!

        י. פל.י תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • NH.LOCALN NH.LOCAL

          @י-פל נכון. זה כתוב במפורש שזה עשוי לדרוש מפתח מוצר, ורשום שם גם פתרון. בכל אופן - זו ממש לא תקלה. אולי דברים אחרים זו תקלה - זה לא.

          י. פל.י מנותק
          י. פל.י מנותק
          י. פל.
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי י. פל.
          #54

          @NH-LOCAL עבד לי! תוכל לכתוב שזה פועל מניסיון...
          8bf58565-60a7-4746-8e60-38285fc1f9b0-image.png

          גאה להיות חלק:
          otzaria.org

          NH.LOCALN תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • י. פל.י י. פל.

            @NH-LOCAL עבד לי! תוכל לכתוב שזה פועל מניסיון...
            8bf58565-60a7-4746-8e60-38285fc1f9b0-image.png

            NH.LOCALN מנותק
            NH.LOCALN מנותק
            NH.LOCAL
            מדריכים
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי NH.LOCAL
            #55

            @י-פל הכנסת מפתח רישיון?

            מתייג את @הנני-העני

            אתר הפרוייקטים שלי!

            הנני העניה י. פל.י 2 תגובות תגובה אחרונה
            0
            • NH.LOCALN NH.LOCAL

              @י-פל הכנסת מפתח רישיון?

              מתייג את @הנני-העני

              הנני העניה מנותק
              הנני העניה מנותק
              הנני העני
              מדריכים
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי הנני העני
              #56

              @NH-LOCAL כתב ב,בירור | העדכון האחרון של WIN 11 22H2 לא מופיע לי באופציה לעדכון:

              @י-פל הכנסת מפתח רישיון?

              מתייג את @הנני-העני

              ערכתי את המדריך.
              אם יש למישהו עוד דרכים \ הערות \ הארות - אשמח לשמוע.

              .

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • NH.LOCALN NH.LOCAL

                @י-פל הכנסת מפתח רישיון?

                מתייג את @הנני-העני

                י. פל.י מנותק
                י. פל.י מנותק
                י. פל.
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #57

                @NH-LOCAL
                כן. כמו שכתבת לי מהעמוד בגיטהאב.

                גאה להיות חלק:
                otzaria.org

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ntzN ntz

                  @יוסי-מחשבים המחשב שלי נתמך ובכל זאת לא מצליח לשדרג, מה הכוונה של השגיאה?
                  2d38ea74-3489-4f97-8310-ffca34d1b1f2-image.png

                  הנני העניה מנותק
                  הנני העניה מנותק
                  הנני העני
                  מדריכים
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #58

                  @ntz כתב ב,בירור | העדכון האחרון של WIN 11 22H2 לא מופיע לי באופציה לעדכון:

                  @יוסי-מחשבים המחשב שלי נתמך ובכל זאת לא מצליח לשדרג, מה הכוונה של השגיאה?
                  2d38ea74-3489-4f97-8310-ffca34d1b1f2-image.png

                  פתח נושא חדש וננסה לסייע לך בו.
                  @K-O-G אפשר לכאו' לסמן כנפתר. לא?

                  .

                  K תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • הנני העניה הנני העני

                    @ntz כתב ב,בירור | העדכון האחרון של WIN 11 22H2 לא מופיע לי באופציה לעדכון:

                    @יוסי-מחשבים המחשב שלי נתמך ובכל זאת לא מצליח לשדרג, מה הכוונה של השגיאה?
                    2d38ea74-3489-4f97-8310-ffca34d1b1f2-image.png

                    פתח נושא חדש וננסה לסייע לך בו.
                    @K-O-G אפשר לכאו' לסמן כנפתר. לא?

                    K מנותק
                    K מנותק
                    K.O.G
                    מדריכים
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #59

                    @הנני-העני לא הבנתי מה עכשיו אני עושה,
                    כולם עובד להם רק לפותח הנושא, לא
                    עובד, ואתה רוצה שאני יסמן כנפתר ? 😊

                    הנני העניה תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • K K.O.G

                      @הנני-העני לא הבנתי מה עכשיו אני עושה,
                      כולם עובד להם רק לפותח הנושא, לא
                      עובד, ואתה רוצה שאני יסמן כנפתר ? 😊

                      הנני העניה מנותק
                      הנני העניה מנותק
                      הנני העני
                      מדריכים
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #60

                      @K-O-G כתב ב,בירור | העדכון האחרון של WIN 11 22H2 לא מופיע לי באופציה לעדכון:

                      @הנני-העני לא הבנתי מה עכשיו אני עושה,
                      כולם עובד להם רק לפותח הנושא, לא
                      עובד, ואתה רוצה שאני יסמן כנפתר ? 😊

                      שתף מה לא עובד.
                      מניין לי שלא עובד לך?

                      .

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • K K.O.G

                        @הנני-העני כתב ב,בירור | העדכון האחרון של WIN 11 22H2 לא מופיע לי באופציה לעדכון:

                        השיטות לעדכון סוכמו כאן:
                        https://mitmachim.top/topic/36560/מדריך-כל-הדרכים-ל-התקנת-windows-11-על-מחשב-לא-נתמך
                        אציין מה שכתבתי שם בסוף:
                        אם יש למישהו עוד דרכים \ הערות \ הארות - אשמח לשמוע.

                        @K-O-G סמן הנושא כנפתר.

                        השיטה השניה שהבאת לא עובדת : זה ההודעה שעולה כמובן לאחר הפעלת הסקריפט ושינוי הקובץ
                        afd10323-7b2b-4de7-9214-97a8a75448b0-image.png

                        @הנני-העני אשמח שתפרט לגבי השיטה הראשונה( dok )
                        מה זה איך מכינים אותו לא פירטת שם כלום
                        אגב תודה רבה על המדריך המושקע

                        @NH-LOCAL נראה לי שזו השיטה שלך אולי יש לך יותר מידע בענין ?

                        K מנותק
                        K מנותק
                        K.O.G
                        מדריכים
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי K.O.G
                        #61

                        @K-O-G כתב ב,בירור | העדכון האחרון של WIN 11 22H2 לא מופיע לי באופציה לעדכון:

                        @הנני-העני

                        השיטה השניה שהבאת לא עובדת : זה ההודעה שעולה כמובן לאחר הפעלת הסקריפט ושינוי הקובץ
                        afd10323-7b2b-4de7-9214-97a8a75448b0-image.png

                        @הנני-העני אשמח שתפרט לגבי השיטה הראשונה( dok )
                        מה זה איך מכינים אותו לא פירטת שם כלום
                        אגב תודה רבה על המדריך המושקע

                        @NH-LOCAL נראה לי שזו השיטה שלך אולי יש לך יותר מידע בענין ?

                        כבר שאלתי לפני זה אבל לא היה מענה

                        הנני העניה תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • K K.O.G

                          @K-O-G כתב ב,בירור | העדכון האחרון של WIN 11 22H2 לא מופיע לי באופציה לעדכון:

                          @הנני-העני

                          השיטה השניה שהבאת לא עובדת : זה ההודעה שעולה כמובן לאחר הפעלת הסקריפט ושינוי הקובץ
                          afd10323-7b2b-4de7-9214-97a8a75448b0-image.png

                          @הנני-העני אשמח שתפרט לגבי השיטה הראשונה( dok )
                          מה זה איך מכינים אותו לא פירטת שם כלום
                          אגב תודה רבה על המדריך המושקע

                          @NH-LOCAL נראה לי שזו השיטה שלך אולי יש לך יותר מידע בענין ?

                          כבר שאלתי לפני זה אבל לא היה מענה

                          הנני העניה מנותק
                          הנני העניה מנותק
                          הנני העני
                          מדריכים
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #62

                          @K-O-G כתב ב,בירור | העדכון האחרון של WIN 11 22H2 לא מופיע לי באופציה לעדכון:

                          @K-O-G כתב ב,בירור | העדכון האחרון של WIN 11 22H2 לא מופיע לי באופציה לעדכון:

                          @הנני-העני

                          השיטה השניה שהבאת לא עובדת : זה ההודעה שעולה כמובן לאחר הפעלת הסקריפט ושינוי הקובץ
                          afd10323-7b2b-4de7-9214-97a8a75448b0-image.png

                          @הנני-העני אשמח שתפרט לגבי השיטה הראשונה( dok )
                          מה זה איך מכינים אותו לא פירטת שם כלום
                          אגב תודה רבה על המדריך המושקע

                          @NH-LOCAL נראה לי שזו השיטה שלך אולי יש לך יותר מידע בענין ?

                          כבר שאלתי לפני זה אבל לא היה מענה

                          תכלס כעת הסתדרת?

                          .

                          K תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • הנני העניה הנני העני

                            @K-O-G כתב ב,בירור | העדכון האחרון של WIN 11 22H2 לא מופיע לי באופציה לעדכון:

                            @K-O-G כתב ב,בירור | העדכון האחרון של WIN 11 22H2 לא מופיע לי באופציה לעדכון:

                            @הנני-העני

                            השיטה השניה שהבאת לא עובדת : זה ההודעה שעולה כמובן לאחר הפעלת הסקריפט ושינוי הקובץ
                            afd10323-7b2b-4de7-9214-97a8a75448b0-image.png

                            @הנני-העני אשמח שתפרט לגבי השיטה הראשונה( dok )
                            מה זה איך מכינים אותו לא פירטת שם כלום
                            אגב תודה רבה על המדריך המושקע

                            @NH-LOCAL נראה לי שזו השיטה שלך אולי יש לך יותר מידע בענין ?

                            כבר שאלתי לפני זה אבל לא היה מענה

                            תכלס כעת הסתדרת?

                            K מנותק
                            K מנותק
                            K.O.G
                            מדריכים
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #63

                            @הנני-העני כתב ב,בירור | העדכון האחרון של WIN 11 22H2 לא מופיע לי באופציה לעדכון:

                            @K-O-G כתב ב,בירור | העדכון האחרון של WIN 11 22H2 לא מופיע לי באופציה לעדכון:

                            @K-O-G כתב ב,בירור | העדכון האחרון של WIN 11 22H2 לא מופיע לי באופציה לעדכון:

                            @הנני-העני

                            השיטה השניה שהבאת לא עובדת : זה ההודעה שעולה כמובן לאחר הפעלת הסקריפט ושינוי הקובץ
                            afd10323-7b2b-4de7-9214-97a8a75448b0-image.png

                            @הנני-העני אשמח שתפרט לגבי השיטה הראשונה( dok )
                            מה זה איך מכינים אותו לא פירטת שם כלום
                            אגב תודה רבה על המדריך המושקע

                            @NH-LOCAL נראה לי שזו השיטה שלך אולי יש לך יותר מידע בענין ?

                            כבר שאלתי לפני זה אבל לא היה מענה

                            תכלס כעת הסתדרת?

                            לא אני עדיין תקוע ככה ואשמח לעזרה

                            הנני העניה תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • K K.O.G

                              @הנני-העני כתב ב,בירור | העדכון האחרון של WIN 11 22H2 לא מופיע לי באופציה לעדכון:

                              @K-O-G כתב ב,בירור | העדכון האחרון של WIN 11 22H2 לא מופיע לי באופציה לעדכון:

                              @K-O-G כתב ב,בירור | העדכון האחרון של WIN 11 22H2 לא מופיע לי באופציה לעדכון:

                              @הנני-העני

                              השיטה השניה שהבאת לא עובדת : זה ההודעה שעולה כמובן לאחר הפעלת הסקריפט ושינוי הקובץ
                              afd10323-7b2b-4de7-9214-97a8a75448b0-image.png

                              @הנני-העני אשמח שתפרט לגבי השיטה הראשונה( dok )
                              מה זה איך מכינים אותו לא פירטת שם כלום
                              אגב תודה רבה על המדריך המושקע

                              @NH-LOCAL נראה לי שזו השיטה שלך אולי יש לך יותר מידע בענין ?

                              כבר שאלתי לפני זה אבל לא היה מענה

                              תכלס כעת הסתדרת?

                              לא אני עדיין תקוע ככה ואשמח לעזרה

                              הנני העניה מנותק
                              הנני העניה מנותק
                              הנני העני
                              מדריכים
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #64

                              @K-O-G כתב ב,בירור | העדכון האחרון של WIN 11 22H2 לא מופיע לי באופציה לעדכון:

                              @הנני-העני כתב ב,בירור | העדכון האחרון של WIN 11 22H2 לא מופיע לי באופציה לעדכון:

                              @K-O-G כתב ב,בירור | העדכון האחרון של WIN 11 22H2 לא מופיע לי באופציה לעדכון:

                              @K-O-G כתב ב,בירור | העדכון האחרון של WIN 11 22H2 לא מופיע לי באופציה לעדכון:

                              @הנני-העני

                              השיטה השניה שהבאת לא עובדת : זה ההודעה שעולה כמובן לאחר הפעלת הסקריפט ושינוי הקובץ
                              afd10323-7b2b-4de7-9214-97a8a75448b0-image.png

                              @הנני-העני אשמח שתפרט לגבי השיטה הראשונה( dok )
                              מה זה איך מכינים אותו לא פירטת שם כלום
                              אגב תודה רבה על המדריך המושקע

                              @NH-LOCAL נראה לי שזו השיטה שלך אולי יש לך יותר מידע בענין ?

                              כבר שאלתי לפני זה אבל לא היה מענה

                              תכלס כעת הסתדרת?

                              לא אני עדיין תקוע ככה ואשמח לעזרה

                              תלך לפי שיטה א במדריכי! פישטתי אותה עבורך במיוחד!
                              שמא יש משהו במדריך שלא הבנת?

                              .

                              K תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • הנני העניה הנני העני

                                @K-O-G כתב ב,בירור | העדכון האחרון של WIN 11 22H2 לא מופיע לי באופציה לעדכון:

                                @הנני-העני כתב ב,בירור | העדכון האחרון של WIN 11 22H2 לא מופיע לי באופציה לעדכון:

                                @K-O-G כתב ב,בירור | העדכון האחרון של WIN 11 22H2 לא מופיע לי באופציה לעדכון:

                                @K-O-G כתב ב,בירור | העדכון האחרון של WIN 11 22H2 לא מופיע לי באופציה לעדכון:

                                @הנני-העני

                                השיטה השניה שהבאת לא עובדת : זה ההודעה שעולה כמובן לאחר הפעלת הסקריפט ושינוי הקובץ
                                afd10323-7b2b-4de7-9214-97a8a75448b0-image.png

                                @הנני-העני אשמח שתפרט לגבי השיטה הראשונה( dok )
                                מה זה איך מכינים אותו לא פירטת שם כלום
                                אגב תודה רבה על המדריך המושקע

                                @NH-LOCAL נראה לי שזו השיטה שלך אולי יש לך יותר מידע בענין ?

                                כבר שאלתי לפני זה אבל לא היה מענה

                                תכלס כעת הסתדרת?

                                לא אני עדיין תקוע ככה ואשמח לעזרה

                                תלך לפי שיטה א במדריכי! פישטתי אותה עבורך במיוחד!
                                שמא יש משהו במדריך שלא הבנת?

                                K מנותק
                                K מנותק
                                K.O.G
                                מדריכים
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #65

                                @הנני-העני אני שואל שוב מה זה dok ואיך מכינים אותו ?

                                NH.LOCALN K 2 תגובות תגובה אחרונה
                                0
                                • K K.O.G

                                  @הנני-העני אני שואל שוב מה זה dok ואיך מכינים אותו ?

                                  NH.LOCALN מנותק
                                  NH.LOCALN מנותק
                                  NH.LOCAL
                                  מדריכים
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #66

                                  @K-O-G ראשי תיבת של דיסק און קי. כמה פשוט...

                                  אתר הפרוייקטים שלי!

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • K K.O.G

                                    @הנני-העני אני שואל שוב מה זה dok ואיך מכינים אותו ?

                                    K מנותק
                                    K מנותק
                                    K.O.G
                                    מדריכים
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #67

                                    @K-O-G כתב ב,בירור | העדכון האחרון של WIN 11 22H2 לא מופיע לי באופציה לעדכון:

                                    ואיך מכינים אותו ?

                                    ?

                                    NH.LOCALN תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • K K.O.G

                                      @K-O-G כתב ב,בירור | העדכון האחרון של WIN 11 22H2 לא מופיע לי באופציה לעדכון:

                                      ואיך מכינים אותו ?

                                      ?

                                      NH.LOCALN מנותק
                                      NH.LOCALN מנותק
                                      NH.LOCAL
                                      מדריכים
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #68

                                      @K-O-G כתוב שום מפורש: תעשה את זה עם רופוס כמו שמופיע בתחילת המדריך!

                                      אתר הפרוייקטים שלי!

                                      K תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • NH.LOCALN NH.LOCAL

                                        @K-O-G כתוב שום מפורש: תעשה את זה עם רופוס כמו שמופיע בתחילת המדריך!

                                        K מנותק
                                        K מנותק
                                        K.O.G
                                        מדריכים
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #69

                                        @NH-LOCAL כתב ב,בירור | העדכון האחרון של WIN 11 22H2 לא מופיע לי באופציה לעדכון:

                                        @K-O-G כתוב שום מפורש: תעשה את זה עם רופוס כמו שמופיע בתחילת המדריך!

                                        תוכל עזור לי עם זה בחיבור מרחוק ?

                                        מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • ד דובי ג התייחס לנושא זה ב
                                        • K K.O.G

                                          @NH-LOCAL כתב ב,בירור | העדכון האחרון של WIN 11 22H2 לא מופיע לי באופציה לעדכון:

                                          @K-O-G כתוב שום מפורש: תעשה את זה עם רופוס כמו שמופיע בתחילת המדריך!

                                          תוכל עזור לי עם זה בחיבור מרחוק ?

                                          מ מנותק
                                          מ מנותק
                                          מנחם אבינו
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #70

                                          @K-O-G @הנני-העני @NH-LOCAL
                                          בהתנצלות על האיחור...

                                          יש לי וינדוס 11 רשמי שקיבלתי עם המחשב.

                                          משום מה הוא לא מעדכן לי ל 22H2 אף פעם.

                                          בעדכון האחרון הוא כתב שא''א לעדכן בכלל עם שגיאה 0x80248014

                                          יש מה לעשות בנידון?

                                          אגב, זה קרה לי בשני מחשבים.

                                          NH.LOCALN תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר