שאלה | סינכרון מושהה
-
האם מישהו יכול להסביר לי למה כל פעם שאני סוגר דפדפן גוגל ואח"כ שאני פותח אותו שוב הוא מראה לי דבר כזה

אלו התוספים שיש לי
תודה רבה מראש -
@bbn זה היה מופיע
-
האם מישהו יכול להסביר לי למה כל פעם שאני סוגר דפדפן גוגל ואח"כ שאני פותח אותו שוב הוא מראה לי דבר כזה

אלו התוספים שיש לי
תודה רבה מראש -
אני לא מצליח להעלות תמונה אבל לא כתוב לי כלום בעוגיות
-
אני לא מצליח להעלות תמונה אבל לא כתוב לי כלום בעוגיות
@יעקב-מ-פינס אוקיי
יכול להיות שלא ימצא פתרון זה בעיה מוכרת ומבאסת..
בכל אופן תנסה גם את הדרך הזאת:
תעתיק לשורת הכתובת בכרום
chrome://flags/#use-multilogin-endpoint
תשנה מdefault
ל-enabled
ותעשה למטה relauch (מפעיל מחדש את כרום)עכשיו תבדוק אם הבעיה נפתרה
אם לא נפתרה תנסה להגדיר ההפך - disabled
שים לב אני ממש לא בטוח שזה יפתור
-
לא עזר כלום
-
לא עזר כלום
-
זה מה יש בעוגיות אולי זה יעזור לכם לעזור לי -
זה מה יש בעוגיות אולי זה יעזור לכם לעזור לי -
@bbn זה היה מופיע
-
@bbn זה היה מופיע
-
תודה
-
תודה
@יעקב-מ-פינס עבד?
-
בדקתי אצלי ועבד מצוין!
@bbn תודה ענקית! הועלת לי מאד! -
@יעקב-מ-פינס עבד?
@עורך-מקומי עבד מצויין

-
ש שלוםשלום התייחס לנושא זה ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

משתתף בצערך