בקשת מידע | יש אופציה לגרום לאפליקציה שעובדת רק מאנדרואיד 5 לעבוד על 4?
-
@matty אתה יכול לנסות להשתמש ב-APK TOOL, ולהוריד את רמת ה-sdk המינמלית של האפליקציה, כך שזה יתן לך להתקין את האפליקציה, אבל בדרך כלל, לא סתם יש דרישה ברמת sdk גבוהה.
https://apkcombo.com/apktool-m/ru.maximoff.apktool/download/apk
אם אין לך מכשיר אחר שתוכל להתקין עליו APK TOOL, אתה יכול גם על ידי אמולטור. -
@matty אתה יכול לנסות להשתמש ב-APK TOOL, ולהוריד את רמת ה-sdk המינמלית של האפליקציה, כך שזה יתן לך להתקין את האפליקציה, אבל בדרך כלל, לא סתם יש דרישה ברמת sdk גבוהה.
https://apkcombo.com/apktool-m/ru.maximoff.apktool/download/apk
אם אין לך מכשיר אחר שתוכל להתקין עליו APK TOOL, אתה יכול גם על ידי אמולטור. -
@matty אתה יכול לנסות להשתמש ב-APK TOOL, ולהוריד את רמת ה-sdk המינמלית של האפליקציה, כך שזה יתן לך להתקין את האפליקציה, אבל בדרך כלל, לא סתם יש דרישה ברמת sdk גבוהה.
https://apkcombo.com/apktool-m/ru.maximoff.apktool/download/apk
אם אין לך מכשיר אחר שתוכל להתקין עליו APK TOOL, אתה יכול גם על ידי אמולטור. -
@elie1105 כתב בבקשת מידע | יש אופציה לגרום לאפליקציה שעובדת רק מאנדרואיד 5 לעבוד על 4?:
ולהוריד את רמת ה-API המינמלית של האפליקציה
אתה מתכוון sdk.
@דוד-חזן כתב בבקשת מידע | יש אופציה לגרום לאפליקציה שעובדת רק מאנדרואיד 5 לעבוד על 4?:
@elie1105 כתב בבקשת מידע | יש אופציה לגרום לאפליקציה שעובדת רק מאנדרואיד 5 לעבוד על 4?:
ולהוריד את רמת ה-API המינמלית של האפליקציה
אתה מתכוון sdk.
כן
-
@matty

תלחץ על הקובץ apk שאתה רוצה לערוך ותלחץ על Quick edit

תבחר גרסת אנדרואיד שאתה רוצה ב-min sdk version ותלחץ על save ותמתין, יצא לך קובץ חדש עם "_mod".@elie1105 זה אפשרי גם בשיומי S1+ מקשים?????
ואם כן איך?? -
@elie1105 זה אפשרי גם בשיומי S1+ מקשים?????
ואם כן איך??
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות