בעיה | חלונות לא נפתחים נורמלי בויינ' 11
-
עדכנתי לווינ' 11 וכאשר אני פותח חלון הוא לא עולה אלא נפתח ממוזער על שורת המשימות, אבל החלון שהיה פתוח קודם לא זמין כי כאילו הוא כן עלה, מישהו נתקל בזה?
זה קורה רק בחלק מהאפליקציות, דהיינו הגדרות תמונות סרטים וטלוויזיה מחשבון, אבל בסייר קבצים ותוכנות אחרות זה לא קורה.
-
עדכנתי לווינ' 11 וכאשר אני פותח חלון הוא לא עולה אלא נפתח ממוזער על שורת המשימות, אבל החלון שהיה פתוח קודם לא זמין כי כאילו הוא כן עלה, מישהו נתקל בזה?
זה קורה רק בחלק מהאפליקציות, דהיינו הגדרות תמונות סרטים וטלוויזיה מחשבון, אבל בסייר קבצים ותוכנות אחרות זה לא קורה.
@ש-בר תצרף תמונה לא מבינים כלום
-
@ש-בר תצרף תמונה לא מבינים כלום
תמונה לא תעזור, זה נראה רגיל
הבעיה היא כזאת: לדוגמא אני נמצא כעת על כרום, ואני מנסה לפתוח את הגדרות, ואני פותח את הדגרות דרך התחל, מה שקורה הוא, שנפתח לי חלון ממוזער בשורת המשימות, ולא עולה לי על החלון הפתוח.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות