דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. סלולרי
  3. מערכות IVR - ימות המשיח
  4. בקשת מידע | איך להגדיר 2 שלוחות פשוטות

בקשת מידע | איך להגדיר 2 שלוחות פשוטות

מתוזמן נעוץ נעול הועבר נפתר מערכות IVR - ימות המשיח
65 פוסטים 7 כותבים 2.5k צפיות 4 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • נ נחום גמזו

    @לומדעס אלוףףףף תודה! כשאתה מגדיר טיימר לשלומה שהוא יוצא אוטומטית + שמירת הקלטה אם השיחה נותקה = שההקלטה נשמרת בכל מצב?
    אגב סליחה על החפירה הגדרת 2 שניות בשלוחה זה לא הרבה זמן? כלומר באמת כשעוברים לתא קולי שלך אין הרבה זמן שקט עד שמתחיל התקליט? או שזה סבבה?

    לומדעסל מנותק
    לומדעסל מנותק
    לומדעס
    מדריכים עימוד
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #11

    @נחום-גמזו כתב בבקשת מידע | איך להגדיר 2 שלוחות פשוטות:

    נשמרת בכל מצב?

    כן

    2 שניות בשלוחה זה לא הרבה זמן?

    שניה אחת הוא לא שומר

    2israel.israeli@gmail.com

    נ שמואל ש.ש 2 תגובות תגובה אחרונה
    1
    • לומדעסל לומדעס

      @נחום-גמזו כתב בבקשת מידע | איך להגדיר 2 שלוחות פשוטות:

      נשמרת בכל מצב?

      כן

      2 שניות בשלוחה זה לא הרבה זמן?

      שניה אחת הוא לא שומר

      נ מנותק
      נ מנותק
      נחום גמזו
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #12

      @לומדעס אגב מה ההקלטה השלישית "השיחה התקבלה"... רוצה לומר? ובאמת סליחה על השיגוע

      לומדעסל צדיק תמיםצ 2 תגובות תגובה אחרונה
      0
      • נ נחום גמזו

        @לומדעס אגב מה ההקלטה השלישית "השיחה התקבלה"... רוצה לומר? ובאמת סליחה על השיגוע

        לומדעסל מנותק
        לומדעסל מנותק
        לומדעס
        מדריכים עימוד
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #13

        @נחום-גמזו כתב בבקשת מידע | איך להגדיר 2 שלוחות פשוטות:

        @לומדעס אגב מה ההקלטה השלישית "השיחה התקבלה"... רוצה לומר? ובאמת סליחה על השיגוע

        אתה רוצה הקלטה אחרת ? תגיד לי של מה אני יסדר לך אם תרצה של השיחה מעוברת לתא קולי הגעתם לתא של 0527627---
        תשלח לי את המספר במייל אני ישלח לך הקלטה

        2israel.israeli@gmail.com

        נ תגובה 1 תגובה אחרונה
        2
        • נ נחום גמזו

          @לומדעס אגב מה ההקלטה השלישית "השיחה התקבלה"... רוצה לומר? ובאמת סליחה על השיגוע

          צדיק תמיםצ מנותק
          צדיק תמיםצ מנותק
          צדיק תמים
          מדריכים
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #14

          @נחום-גמזו זה לדעתי יותר מוצלח:
          M1452.wav

          רוצה לזכור קריאת שמע בזמן? לחץ כאן! || אתר שכולו מדריכים

          לומדעסל תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • צדיק תמיםצ צדיק תמים

            @נחום-גמזו זה לדעתי יותר מוצלח:
            M1452.wav

            לומדעסל מנותק
            לומדעסל מנותק
            לומדעס
            מדריכים עימוד
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי לומדעס
            #15

            @צדיק-תמים מה הקשר ?!
            הם בכלל לא יודעים שהם מוקלטים !
            זה לוקח מהם שניה אחת של הקלטה
            רק ליצור קובץ שמע עם הפרטים שלהם

            2israel.israeli@gmail.com

            נ צדיק תמיםצ 3 תגובות תגובה אחרונה
            3
            • לומדעסל לומדעס

              @צדיק-תמים מה הקשר ?!
              הם בכלל לא יודעים שהם מוקלטים !
              זה לוקח מהם שניה אחת של הקלטה
              רק ליצור קובץ שמע עם הפרטים שלהם

              נ מנותק
              נ מנותק
              נחום גמזו
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #16

              @לומדעס לא היה לו כח לעלות למעלה לקרוא את כל השירשור...

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • לומדעסל לומדעס

                @נחום-גמזו כתב בבקשת מידע | איך להגדיר 2 שלוחות פשוטות:

                @לומדעס אגב מה ההקלטה השלישית "השיחה התקבלה"... רוצה לומר? ובאמת סליחה על השיגוע

                אתה רוצה הקלטה אחרת ? תגיד לי של מה אני יסדר לך אם תרצה של השיחה מעוברת לתא קולי הגעתם לתא של 0527627---
                תשלח לי את המספר במייל אני ישלח לך הקלטה

                נ מנותק
                נ מנותק
                נחום גמזו
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #17

                @לומדעס

                אתה רוצה הקלטה אחרת ? תגיד לי של מה אני יסדר לך אם תרצה של השיחה מעוברת לתא קולי הגעתם לתא של 0527627---

                אולי תלמד אותי איך אתה עושה קריינות טובה ככה אני לא אצטרך לשגע אותך לעשות לי וגם אני ארוויח עוד ידע

                לומדעסל תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • לומדעסל לומדעס

                  @צדיק-תמים מה הקשר ?!
                  הם בכלל לא יודעים שהם מוקלטים !
                  זה לוקח מהם שניה אחת של הקלטה
                  רק ליצור קובץ שמע עם הפרטים שלהם

                  צדיק תמיםצ מנותק
                  צדיק תמיםצ מנותק
                  צדיק תמים
                  מדריכים
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי צדיק תמים
                  #18

                  @לומדעס קראתי את כל ההודעות, חוץ מזו שפספסתי ולכן הייתי בטוח שמדובר על תא קולי רגיל...

                  רוצה לזכור קריאת שמע בזמן? לחץ כאן! || אתר שכולו מדריכים

                  לומדעסל תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • נ נחום גמזו

                    @לומדעס

                    אתה רוצה הקלטה אחרת ? תגיד לי של מה אני יסדר לך אם תרצה של השיחה מעוברת לתא קולי הגעתם לתא של 0527627---

                    אולי תלמד אותי איך אתה עושה קריינות טובה ככה אני לא אצטרך לשגע אותך לעשות לי וגם אני ארוויח עוד ידע

                    לומדעסל מנותק
                    לומדעסל מנותק
                    לומדעס
                    מדריכים עימוד
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי לומדעס
                    #19

                    @נחום-גמזו מערכת פנימית של סלקום שמשתמש בקריין שלהם , אתה מבין באודיו סיטי ?
                    יש משהו שהעלתי פעם לפורום של ימות

                    תערוך כרצונך
                    https://mitmachim.top/assets/uploads/files/1666219103233-מספריםmp3.mp3

                    2israel.israeli@gmail.com

                    נ לומדעסל 2 תגובות תגובה אחרונה
                    0
                    • צדיק תמיםצ צדיק תמים

                      @לומדעס קראתי את כל ההודעות, חוץ מזו שפספסתי ולכן הייתי בטוח שמדובר על תא קולי רגיל...

                      לומדעסל מנותק
                      לומדעסל מנותק
                      לומדעס
                      מדריכים עימוד
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #20

                      @צדיק-תמים כתב בבקשת מידע | איך להגדיר 2 שלוחות פשוטות:

                      @לומדעס קראתי את כל ההודעות, חוץ מזו שפספסתי ולכן הייתי בטוח שמדובר על תא קולי רגיל...

                      זו העיקרית

                      2israel.israeli@gmail.com

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • לומדעסל לומדעס

                        @נחום-גמזו מערכת פנימית של סלקום שמשתמש בקריין שלהם , אתה מבין באודיו סיטי ?
                        יש משהו שהעלתי פעם לפורום של ימות

                        תערוך כרצונך
                        https://mitmachim.top/assets/uploads/files/1666219103233-מספריםmp3.mp3

                        נ מנותק
                        נ מנותק
                        נחום גמזו
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי נחום גמזו
                        #21

                        @לומדעס כתב בבקשת מידע | איך להגדיר 2 שלוחות פשוטות:

                        אתה מבין באודיו סיטי ?

                        לא פחות...

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • לומדעסל לומדעס

                          @נחום-גמזו מערכת פנימית של סלקום שמשתמש בקריין שלהם , אתה מבין באודיו סיטי ?
                          יש משהו שהעלתי פעם לפורום של ימות

                          תערוך כרצונך
                          https://mitmachim.top/assets/uploads/files/1666219103233-מספריםmp3.mp3

                          לומדעסל מנותק
                          לומדעסל מנותק
                          לומדעס
                          מדריכים עימוד
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #22

                          @לומדעס כתב בבקשת מידע | איך להגדיר 2 שלוחות פשוטות:

                          @נחום-גמזו מערכת פנימית של סלקום שמשתמש בקריין שלהם , אתה מבין באודיו סיטי ?
                          יש משהו שהעלתי פעם לפורום של ימות מספריםmp3.mp3
                          תערוך כרצונך

                          !!

                          2israel.israeli@gmail.com

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • לומדעסל לומדעס

                            @צדיק-תמים מה הקשר ?!
                            הם בכלל לא יודעים שהם מוקלטים !
                            זה לוקח מהם שניה אחת של הקלטה
                            רק ליצור קובץ שמע עם הפרטים שלהם

                            נ מנותק
                            נ מנותק
                            נחום גמזו
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #23

                            @לומדעס ערב טוב, ניסתי להגדיר כמו שכתבת לי אתמול השלוחה של ההשמעת קבצים באמת עובדת מצוין
                            אבל בשלוחת הקלטות יש בעיה שאחרי 2 שניות במקום להעביר לשלוחה שהגדרתי הוא אומר ''שלום ותודה'' והשיחה מתנתקת אשמח מאוד לעזרתך
                            אני מצרף כאן העתק של ההגדרות שהכנסתי תראה בבקשה אם משהו לא בסדר, תודה רבה
                            type=record hangup_insert_file=yes limit_call_seconds=yes limit_call_seconds_disconnect_time=2 limit_call_seconds_ivr_start=/8 folder_move=/2

                            לומדעסל תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • נ נחום גמזו

                              @לומדעס ערב טוב, ניסתי להגדיר כמו שכתבת לי אתמול השלוחה של ההשמעת קבצים באמת עובדת מצוין
                              אבל בשלוחת הקלטות יש בעיה שאחרי 2 שניות במקום להעביר לשלוחה שהגדרתי הוא אומר ''שלום ותודה'' והשיחה מתנתקת אשמח מאוד לעזרתך
                              אני מצרף כאן העתק של ההגדרות שהכנסתי תראה בבקשה אם משהו לא בסדר, תודה רבה
                              type=record hangup_insert_file=yes limit_call_seconds=yes limit_call_seconds_disconnect_time=2 limit_call_seconds_ivr_start=/8 folder_move=/2

                              לומדעסל מנותק
                              לומדעסל מנותק
                              לומדעס
                              מדריכים עימוד
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #24

                              @נחום-גמזו מה הבעיה שלך שהוא אומר שלום ותודה ?

                              2israel.israeli@gmail.com

                              נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • לומדעסל לומדעס

                                @נחום-גמזו מה הבעיה שלך שהוא אומר שלום ותודה ?

                                נ מנותק
                                נ מנותק
                                נחום גמזו
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #25

                                @לומדעס אין לי שום בעיה עקרונית עם זה הבעיה שהוא לא מעביר לשלוחה 8 כמו שהגדרתי לו אלא מנתק את השיחה

                                לומדעסל תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • נ נחום גמזו

                                  @לומדעס אין לי שום בעיה עקרונית עם זה הבעיה שהוא לא מעביר לשלוחה 8 כמו שהגדרתי לו אלא מנתק את השיחה

                                  לומדעסל מנותק
                                  לומדעסל מנותק
                                  לומדעס
                                  מדריכים עימוד
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #26

                                  @נחום-גמזו תשלח את ההגדרות בקוד ולא ככה

                                  תלחץ על זה ואז תדביק
                                  5bb47452-3501-4d9c-a24d-8c4a5331c733-image.png

                                  2israel.israeli@gmail.com

                                  נ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                  0
                                  • לומדעסל לומדעס

                                    @נחום-גמזו תשלח את ההגדרות בקוד ולא ככה

                                    תלחץ על זה ואז תדביק
                                    5bb47452-3501-4d9c-a24d-8c4a5331c733-image.png

                                    נ מנותק
                                    נ מנותק
                                    נחום גמזו
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #27
                                    פוסט זה נמחק!
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • לומדעסל לומדעס

                                      @נחום-גמזו תשלח את ההגדרות בקוד ולא ככה

                                      תלחץ על זה ואז תדביק
                                      5bb47452-3501-4d9c-a24d-8c4a5331c733-image.png

                                      נ מנותק
                                      נ מנותק
                                      נחום גמזו
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי נחום גמזו
                                      #28

                                      @לומדעס ```
                                      type=record
                                      hangup_insert_file=yes
                                      limit_call_seconds=yes
                                      limit_call_seconds_disconnect_time=2
                                      limit_call_seconds_ivr_start=/8
                                      folder_move=/2

                                      type=record
                                      hangup_insert_file=yes
                                      limit_call_seconds=yes
                                      limit_call_seconds_disconnect_time=2
                                      limit_call_seconds_ivr_start=/8
                                      folder_move=/2
                                      לומדעסל תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • נ נחום גמזו

                                        @לומדעס ```
                                        type=record
                                        hangup_insert_file=yes
                                        limit_call_seconds=yes
                                        limit_call_seconds_disconnect_time=2
                                        limit_call_seconds_ivr_start=/8
                                        folder_move=/2

                                        type=record
                                        hangup_insert_file=yes
                                        limit_call_seconds=yes
                                        limit_call_seconds_disconnect_time=2
                                        limit_call_seconds_ivr_start=/8
                                        folder_move=/2
                                        לומדעסל מנותק
                                        לומדעסל מנותק
                                        לומדעס
                                        מדריכים עימוד
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #29

                                        @נחום-גמזו
                                        תחליף את שורה 5
                                        בזה

                                        limit_call_seconds_end_time_go_to=/5/5
                                        

                                        2israel.israeli@gmail.com

                                        נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • לומדעסל לומדעס

                                          @נחום-גמזו
                                          תחליף את שורה 5
                                          בזה

                                          limit_call_seconds_end_time_go_to=/5/5
                                          
                                          נ מנותק
                                          נ מנותק
                                          נחום גמזו
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #30

                                          @לומדעס ה 5/5 שרשמת בסוף זה השלוחה

                                          לומדעסל תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר