בעיה | אני עושה התקנה נקיה למחשב חדש והוא מבקש שאני אטען מנהל התקנים
-
קניתי מחשב חדש של dell i7 ללא מערכת הפעלה ואני בא להתקין ווינדוס 11 והוא לא מראה לי את הכוננים
ואני יודע שזה בגלל שצריך לטעון מנהל התקנים פשוט אין לי מנהל התקנים.
אשמח שמישהו יעלה מנהל התקנים מתאים -
י יהודה הטכנאי 5 סימן נושא זה כשאלה ב
-
קניתי מחשב חדש של dell i7 ללא מערכת הפעלה ואני בא להתקין ווינדוס 11 והוא לא מראה לי את הכוננים
ואני יודע שזה בגלל שצריך לטעון מנהל התקנים פשוט אין לי מנהל התקנים.
אשמח שמישהו יעלה מנהל התקנים מתאים@יהודה-הטכנאי-5 כתב בבעיה | אני עושה התקנה נקיה למחשב חדש והוא מבקש שאני אטען מנהל התקנים:
קניתי מחשב חדש של dell i7 ללא מערכת הפעלה ואני בא להתקין ווינדוס 11 והוא לא מראה לי את הכוננים
ואני יודע שזה בגלל שצריך לטעון מנהל התקנים פשוט אין לי מנהל התקנים.
אשמח שמישהו יעלה מנהל התקנים מתאים -
י יהודה הטכנאי 5 סימן נושא זה כנפתר ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות