בעיה | לפעמים מפעיל את בלוטוס ולפעמים לא
-
שלום,
יש לי מחשב נייד של Dell, שכאשר אני מפעיל את המחשב, אז יש לי אפשרות בהגדרות להפעיל בלוטוס ולהתחבר למכשירים.
עכשיו, הבעיה שלפעמים כאשר אני מדליק את המחשב שוב, הוא פשוט לא מפעיל את בלוטוס והא כותב:,בדוק שמחשב זה תומך בבלוטוס"
ואז אני לא יכול להפעיל את הבלוטוס בכלל וגם לא להתחבר לשום מכשיר, כאילו שאין לי במחשב הזה בלוטוס
ולפעמים הבלוטוס עובד חלק!!!!!
מה אפשר לעשות????
(ניסתי להתקין דרייבר של בלוטוס מהאתר שלהם וזה לא עובד....דרך אגב המחשב שידרג את עצמו לווינדוס 10 זה קשור???)
תודה רבה!!!!! -
שלום,
יש לי מחשב נייד של Dell, שכאשר אני מפעיל את המחשב, אז יש לי אפשרות בהגדרות להפעיל בלוטוס ולהתחבר למכשירים.
עכשיו, הבעיה שלפעמים כאשר אני מדליק את המחשב שוב, הוא פשוט לא מפעיל את בלוטוס והא כותב:,בדוק שמחשב זה תומך בבלוטוס"
ואז אני לא יכול להפעיל את הבלוטוס בכלל וגם לא להתחבר לשום מכשיר, כאילו שאין לי במחשב הזה בלוטוס
ולפעמים הבלוטוס עובד חלק!!!!!
מה אפשר לעשות????
(ניסתי להתקין דרייבר של בלוטוס מהאתר שלהם וזה לא עובד....דרך אגב המחשב שידרג את עצמו לווינדוס 10 זה קשור???)
תודה רבה!!!!!@יוסף-יצחק-כהן כתב בבעיה | לפעמים מפעיל את בלוטוס ולפעמים לא:
שלום,
יש לי מחשב נייד של Dell, שכאשר אני מפעיל את המחשב, אז יש לי אפשרות בהגדרות להפעיל בלוטוס ולהתחבר למכשירים.
עכשיו, הבעיה שלפעמים כאשר אני מדליק את המחשב שוב, הוא פשוט לא מפעיל את בלוטוס והא כותב:,בדוק שמחשב זה תומך בבלוטוס"
ואז אני לא יכול להפעיל את הבלוטוס בכלל וגם לא להתחבר לשום מכשיר, כאילו שאין לי במחשב הזה בלוטוס
ולפעמים הבלוטוס עובד חלק!!!!!
מה אפשר לעשות????
(ניסתי להתקין דרייבר של בלוטוס מהאתר שלהם וזה לא עובד....דרך אגב המחשב שידרג את עצמו לווינדוס 10 זה קשור???)
תודה רבה!!!!!יש דרך לסדר את זה?
-
@יוסף-יצחק-כהן כתב בבעיה | לפעמים מפעיל את בלוטוס ולפעמים לא:
שלום,
יש לי מחשב נייד של Dell, שכאשר אני מפעיל את המחשב, אז יש לי אפשרות בהגדרות להפעיל בלוטוס ולהתחבר למכשירים.
עכשיו, הבעיה שלפעמים כאשר אני מדליק את המחשב שוב, הוא פשוט לא מפעיל את בלוטוס והא כותב:,בדוק שמחשב זה תומך בבלוטוס"
ואז אני לא יכול להפעיל את הבלוטוס בכלל וגם לא להתחבר לשום מכשיר, כאילו שאין לי במחשב הזה בלוטוס
ולפעמים הבלוטוס עובד חלק!!!!!
מה אפשר לעשות????
(ניסתי להתקין דרייבר של בלוטוס מהאתר שלהם וזה לא עובד....דרך אגב המחשב שידרג את עצמו לווינדוס 10 זה קשור???)
תודה רבה!!!!!יש דרך לסדר את זה?
יש אופצייה?????
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות