באג | יאנג שלא מראה טעינה עד הסוף
-
טלפון יאנג, בטריה חדשה, המקסימום שהבטריה נטענת הוא כ50 אחוז.
בבדיקה ביאנג אחר הבטריה הייתה טעונה מהטעינה הקודמת שזה אומר שהבטריה תקינה וגם הבטריה באמת נטענת ורק האחוזים לא נכונים,
מה אפשר לעשות כדי לטפל בזה?תודה רבה
-
@מנחמן תוכל להדריך אותי איך עושים זאת?
כי אני צריך להדריך מישהו שלא מבין בזה מרחוק...
זה יהיה מסובך?
-
@aiib
ממש לא מסובך.
נכנסים לאפליקציה, השורה הראשונה זה "כיול סוללה",
נכנסים ויש שם הוראות מפורטות בעברית. -
אני לא יודע אם הבעיה השתנת או שטעיתי באבחון שלה, בכל אופן כרגע הבעיה היא שהבטריה כן טוענת את עצמה עד הסוף, ואז בשימוש יורדת בצורה מאד מהירה- ל80 ואז ל60 וכו' ואז נתקע על 11 אחוז שזה יכול להחזיק כל היום עד שהבטריה קורסת לגמרי.
יש פתרון?
תודה -
@aiib יש לך את הפשוט או הגרמני? כי לפי הבעיה זה נשמע שיש לך את הפשוט ושדרוג לגרמני יפטור את הבעיה
-
@שמואל-ש כתב בבאג | יאנג שלא מראה טעינה עד הסוף:
@aiib יש לך את הפשוט או הגרמני? כי לפי הבעיה זה נשמע שיש לך את הפשוט ושדרוג לגרמני יפטור את הבעיה
מדובר בבטריה הגמרנית אבל להבנתי הייבוא המקביל ולא הרשמי
-
@aiib כתב בבאג | יאנג שלא מראה טעינה עד הסוף:
אבל להבנתי הייבוא המקביל ולא הרשמי
אז אולי תנסה לקנות את הרגיל, כי הבעיה הזאת בדיוק יש בסוללות לא כ"כ...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
