בקשה | אפליקציית כיבוי המסך
-
בצער רב הלך לי הכפתור צידי של היאנג אשמח אם יש למישהו לשתף כאן את האפליקציה של כיבוי המסך או כיבוי טאצ' שיתאים ליאנג 4.1 מה שהעלו כאן לא עולה לי אפי' אחרי עורך APK בתודה מראש
-
בצער רב הלך לי הכפתור צידי של היאנג אשמח אם יש למישהו לשתף כאן את האפליקציה של כיבוי המסך או כיבוי טאצ' שיתאים ליאנג 4.1 מה שהעלו כאן לא עולה לי אפי' אחרי עורך APK בתודה מראש
@אלי-ספרא כתב בבקשה | אפליקציית כיבוי המסך:
בצער רב הלך לי הכפתור צידי של היאנג אשמח אם יש למישהו לשתף כאן את האפליקציה של כיבוי המסך או כיבוי טאצ' שיתאים ליאנג 4.1 מה שהעלו כאן לא עולה לי אפי' אחרי עורך APK בתודה מראש
אם יש לך רוט אז יש פקודות לכל דבר,
ניתן ליצור ווידג'ט שמריץ אותם. -
@אלי-ספרא
אתה יכול להשתמש ב"מקרודרואיד" ולהגדיר פעולה שתכבה את המסך.
העלתי לך את זה אם תרצה להשתמש.
macrodroid_3.17.13.apk
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות