בעיה | אוזניות JBL דגם TUNE230NC לא נתמכות ב-MTK+
-
אני מחבר את האוזניות
הם מתחברות
אני מנסה להוציא/לקבל שיחה
אני שומע רעש חזק (לא מאוד) מהאוזניות
האוזניות מתנתקות
יש אישזהו פתרון??????@דוד-הצהוב אם אני לא טועה יש לך אפשרות לשיפור הבלוטוס
-
@דוד-הצהוב אם אני לא טועה יש לך אפשרות לשיפור הבלוטוס
-
ד דוד הצהוב סימן נושא זה כשאלה ב
-
@דוד-הצהוב תנסה אולי להוציא רק אוזניה אחת מהקייס ורק אחרי כמה שניות שהיא מחוברת להוציא את השניה ולחבר
-
@דוד-הצהוב תנסה אולי להוציא רק אוזניה אחת מהקייס ורק אחרי כמה שניות שהיא מחוברת להוציא את השניה ולחבר
-
למיטב ידיעתי לא ניתן חבר jbl למכשיר הזה
-
למיטב ידיעתי לא ניתן חבר jbl למכשיר הזה
@הגדול-מכולם כן יש אפשרות אבל לא כל דגם
-
לאיזה דגמים כן?
-
לאיזה דגמים כן?
@הגדול-מכולם
להם אפשר בודאות (לחבר איך שכתבתי למעלה) אבל נראה לי שיש עוד דגמים -

לי יש את אלו וזה לא מתחבר -

לי יש את אלו וזה לא מתחבר@הגדול-מכולם ניסית כמו שכתבתי למעלה?
-
למיטב ידיעתי לא ניתן חבר jbl למכשיר הזה
@הגדול-מכולם כתב בבעיה | אוזניות JBL דגם TUNE230NC לא נתמכות ב-MTK+:
למיטב ידיעתי לא ניתן חברJBLלמכשיר הזה
מה באמת הסיבה?
אפשר לשנות את זה בהגדרות של האוזניות באפליקציה? -
@הגדול-מכולם כתב בבעיה | אוזניות JBL דגם TUNE230NC לא נתמכות ב-MTK+:
למיטב ידיעתי לא ניתן חברJBLלמכשיר הזה
מה באמת הסיבה?
אפשר לשנות את זה בהגדרות של האוזניות באפליקציה?@דוד-הצהוב לא
-
@הגדול-מכולם כתב בבעיה | אוזניות JBL דגם TUNE230NC לא נתמכות ב-MTK+:
למיטב ידיעתי לא ניתן חברJBLלמכשיר הזה
מה באמת הסיבה?
אפשר לשנות את זה בהגדרות של האוזניות באפליקציה?@דוד-הצהוב נראה לי שהבלוטוס של יאנג לא מחזיק את הגירסא של האוזניות החדשות יותר אז לפעמים אוזניה אחת הוא מצליח ולפעמים זה רק שמע מדיה או שמע טלפון
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות