בעיה | שגיאה בפייתון
-
אני משתמש במודל os רוצה להכניס את הפקודה עם os.pepen לתוך משתנה ואז אני מקבל 2 שגיאות
אני אשמח לקבל עזרה

-
אני משתמש במודל os רוצה להכניס את הפקודה עם os.pepen לתוך משתנה ואז אני מקבל 2 שגיאות
אני אשמח לקבל עזרה

-
אני משתמש במודל os רוצה להכניס את הפקודה עם os.pepen לתוך משתנה ואז אני מקבל 2 שגיאות
אני אשמח לקבל עזרה

@האטינגריסט_הנודד הSyntax לכאורה תקין.
קח ממני טיפ, במקום לתת לאחרים לשבור את הראש ולהסתכל בתמונה שהעלת, תעלה בבקשה את הקלט + את הפלט המדויק
כשתעלה, אשתדל לעזור לך.
בגדול תריץ את הקוד בMain (ולא בקובץ 123.py בפרוייקט שלך..) ותבדוק אם השגיאה עולה שוב, כי לכאורה הקוד הנ״ל תקין (מסיים עם קוד יציאה 0):import os b = os.popen("ifconfig").read() print(b)באם זה עדיין לא עובד, לכאורה מדובר בשגיאת קידוד, תוסיף אחרי הifconfig את הקידוד utf-8
משהו כזה:import os b = os.popen("ifconfig״, encoding="utf-8").read() print(b)או לחילופין תשנה את הקידוד של המערכת הפעלה שלך בהגדרות - שפה (language & region > Admin > copy setting > mark welcome screen and system acoun).
נכנסתי כאן כעת במקרה אחרי תקופת זמן ארוכה ונתקלתי בשאלה, קח שאם עזרתי לך - מצויין. בהצלחה!
-
אני משתמש במודל os רוצה להכניס את הפקודה עם os.pepen לתוך משתנה ואז אני מקבל 2 שגיאות
אני אשמח לקבל עזרה

@האטינגריסט_הנודד תעשה ככה
import subprocess num1 = subprocess.check_output("ipconfig")
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות