בירור | 5G באזור המרכז
-
שירות 5G בחברות הסלולר עולה יקר יותר מחבילת 4G רגילה.
השאלה, האם כדאי לשלם עוד כמה שקלים, האם הרשת היא בקצבים גבוהים ורצופים ששווה לשדרג ?
אודה לתשובה ממי שכבר יש לו את השירות. -
שירות 5G בחברות הסלולר עולה יקר יותר מחבילת 4G רגילה.
השאלה, האם כדאי לשלם עוד כמה שקלים, האם הרשת היא בקצבים גבוהים ורצופים ששווה לשדרג ?
אודה לתשובה ממי שכבר יש לו את השירות. -
@ikrh7891 וגם שמעתי שהמעלה שלו זה רק שאתה קרוב מאוד למקום השידור שלו, אם תהיה רחוק ממנו מעל 300 מטר זה יהיה לך יותר גרוע מ g4
@רפאל-vnkl לא נכון, לאחרונה בדקתי את הנושא, הרעיון מאחורי ה g5הוא גלים קצרים יותר מהg4 שבשיטה מסוימת הם תקשורת הרבה יותר מהירה ויציבה, ולכן באמת המרחק בין המכשיר לאנטנה צריך להיות קצר יותר מה g4 אבל עדיין ממש לא כ''כ קרוב כיון שעוד לא משתמשים בכלים הממש קצרים של g5 אלא בשלב א' של הg5 שגם אינו מהיר כמו הg5 העתידי , למעשה כיום התקשורת היא עד 2000 מטר כשהיום כבר יש מלא מקומות שיש בהם קירבה כזאת בעתיד כשהg5 ישמש לניהול הבית מרחוק רכבים אוטונומיים וכו'וכו' באמת טווח התקשורת יהיה מאות מטרים בודדים ואולי אפילו רק עשרות מטרים,
לבדיקה בפועל איפה יש אנטנות g5 של החברה שלך וכן מדידת המרחקים אפשר להסתכל ב govmap לסמן בשכבה אנטנות סלולריות פעילות ובסינון נוסף דור שידור לסמן רק 5
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות