עזרה | הבלוטוס במיצובישי אאוטלנדר לא קולט\עובד.
-
@מנדי-PRO איזה מסך יש לך שם?
של JVC?
אם כן תנסה למחוק את הבלוטוסים האחרים ברשימה ואז להתחבר -
@מנדי-PRO איזה מסך יש לך שם?
של JVC?
אם כן תנסה למחוק את הבלוטוסים האחרים ברשימה ואז להתחבר@מוטי-ברנד כתב בעזרה | הבלוטוס במיצובישי אאוטלנדר לא קולט\עובד.:
אם כן תנסה למחוק את הבלוטוסים האחרים ברשימה ואז להתחבר
אין שם בלוט' אחר לא קולט שוםם בלוט'
-
@מוטי-ברנד כתב בעזרה | הבלוטוס במיצובישי אאוטלנדר לא קולט\עובד.:
אם כן תנסה למחוק את הבלוטוסים האחרים ברשימה ואז להתחבר
אין שם בלוט' אחר לא קולט שוםם בלוט'
-
@מוטי-ברנד אנסה יותר מאוחר ואעדכן
-
@מוטי-ברנד תודה
-
@מוטי-ברנד כתב בעזרה | הבלוטוס במיצובישי אאוטלנדר לא קולט\עובד.:
@מנדי-PRO תנסה לאפס את המולטימדיה
תנסה לחפש איזה חור שכתוב RCT וללחוץ עליו עם מחטניסיתי לא עובד
-
@מוטי-ברנד כתב בעזרה | הבלוטוס במיצובישי אאוטלנדר לא קולט\עובד.:
@מנדי-PRO תנסה לאפס את המולטימדיה
תנסה לחפש איזה חור שכתוב RCT וללחוץ עליו עם מחטניסיתי לא עובד
-
@מוטי-ברנד איך זה קשור?
-
@מנדי-PRO יש אופציה, בתנאי שהרדיו עובד, לקנות מאליאקספרס בלוטוס שמתחבר למצת, והוא משדר לרדיו, זה אמור לעלות 15-30 ש"ח.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות