בקשת מידע | צריבת גרסת אנדרואיד
-
יש לי מכשיר אנדרואיד עם אנדרואיד 5.1 ויש לו הרבה באגים,
אז הציעו לי לצרוב מחדש את המערכת ואני לא יודע איך לעשות את זה.
אם מישהו יוכל להביא לי מדריך איך לדעת מההגרסה המדויקת שאני צריך ואיך אני מוריד אותה.תודה מראש!!
@Yehuda-1 כתב בבקשת מידע | צריבת גרסת אנדרואיד:
יש לי מכשיר אנדרואיד עם אנדרואיד 5.1 ויש לו הרבה באגים,
אז הציעו לי לצרוב מחדש את המערכת ואני לא יודע איך לעשות את זה.
אם מישהו יוכל להביא לי מדריך איך לדעת מההגרסה המדויקת שאני צריך ואיך אני מוריד אותה.תודה מראש!!
בלי דגם מדויק של המכשיר אין מה להתחיל לנסות לעזור
-
יש לי מכשיר אנדרואיד עם אנדרואיד 5.1 ויש לו הרבה באגים,
אז הציעו לי לצרוב מחדש את המערכת ואני לא יודע איך לעשות את זה.
אם מישהו יוכל להביא לי מדריך איך לדעת מההגרסה המדויקת שאני צריך ואיך אני מוריד אותה.תודה מראש!!
-
@Yehuda-1 נראה לי שיש את הקושחה לכמה מהפורום ונראה לי גם יש מוכשרת
אולי תשנה את הכותרת נושא לצריבת גרסת אנדרואיד לנגן h8 -
@Yehuda-1 צריך לחפש קושחה שלו באינטרנט ואז לצרוב, צריך לנסות בSP FLASH TOOL ואם זה לא עובד תנסה ב Mircla box
-
@אליר325000 זה חסום לי באתרוג מישהו יכול להוריד לי?
-
@Yehuda-1 כבר מצאתי את זה בנטפרי, זה לא הקושחה לאנדרואיד ולא לשום דבר, זה כלי לצריבת הנגנים שלהם [הלא אנדרואיד]
@אליר325000 יש לך רעיון מאיפה אני יכול להשיג את הקושחה?
-
@אליר325000 יש לך רעיון מאיפה אני יכול להשיג את הקושחה?
@Yehuda-1 כתב בבקשת מידע | צריבת גרסת אנדרואיד:
ש לך רעיון מאיפה אני יכול להשיג את הקושחה?
אם יש לך מישהו עם גרסה מלא אפשר לנסות לשאוב @sab
-
@Yehuda-1 כתב בבקשת מידע | צריבת גרסת אנדרואיד:
ש לך רעיון מאיפה אני יכול להשיג את הקושחה?
אם יש לך מישהו עם גרסה מלא אפשר לנסות לשאוב @sab
@אליר325000 זהו שאין לי
-
יש לי מכשיר אנדרואיד עם אנדרואיד 5.1 ויש לו הרבה באגים,
אז הציעו לי לצרוב מחדש את המערכת ואני לא יודע איך לעשות את זה.
אם מישהו יוכל להביא לי מדריך איך לדעת מההגרסה המדויקת שאני צריך ואיך אני מוריד אותה.תודה מראש!!
-
@אליר325000 לפעמים כשאני נוגע בטאצ פתאום הנגן נתקע ואז אחרי 10 דקות הוא עושה רסטארט
-
@אליר325000 גם הWIFI לא נדלק (מפעילים ואז אחרי שניה נופל חזרה)
-
@אליר325000 גם הWIFI לא נדלק (מפעילים ואז אחרי שניה נופל חזרה)
@Yehuda-1 כתב בבקשת מידע | צריבת גרסת אנדרואיד:
גם הWIFI לא נדלק (מפעילים ואז אחרי שניה נופל חזרה)
הכשרת אותו???
-
@Yehuda-1 כתב בבקשת מידע | צריבת גרסת אנדרואיד:
גם הWIFI לא נדלק (מפעילים ואז אחרי שניה נופל חזרה)
הכשרת אותו???
@אליר325000 לא ככה זה הגיע
(אתה יודע, אליאקפרס) -
@אליר325000 לא ככה זה הגיע
(אתה יודע, אליאקפרס) -
@Yehuda-1 לכאו' צריך להחליף דרייבר, דא עקא שאני לא מסייע להחזיר את הוויפי אלא להפך... אז מצטער.
@אליר325000 מה זאת אומרת "דרייבר"?
יש לך לאיפה להפנות אותי?
או להשיג לי גרסה חדשה מהיצרן?אשמח לסיוע
-
@Yehuda-1 לכאו' צריך להחליף דרייבר, דא עקא שאני לא מסייע להחזיר את הוויפי אלא להפך... אז מצטער.
@אליר325000 או שאני יוכל לדבר אתך במייל פרטי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות