דרוש תוכנה טובה לעריכת טקסט
-
אתה מתכוון ל-Word?
חינמי?
אתה יכול להשתמש בליבר אופיס (להורדה לחץ כאן) -
@אלחנני אמר בדרוש תוכנה טובה לעריכת טקסט:
לא וורד, משהו עם גופנים ועיצובים מקצועיים
אולי אם תפרט לשם מה זה יעזור
גופנים לא קשורים לתוכנה, מתקינים אותם בנפרד -
אתה מתכוון ל-Word?
חינמי?
אתה יכול להשתמש בליבר אופיס (להורדה לחץ כאן)@יוסי-מחשבים אמר בדרוש תוכנה טובה לעריכת טקסט:
אתה מתכוון ל-Word?
חינמי?
אתה יכול להשתמש בליבר אופיס (להורדה לחץ כאן)לא מצליח להוריד (כותב לי נוט פאונד באנגלית)
-
@יוסי-מחשבים אמר בדרוש תוכנה טובה לעריכת טקסט:
אתה מתכוון ל-Word?
חינמי?
אתה יכול להשתמש בליבר אופיס (להורדה לחץ כאן)לא מצליח להוריד (כותב לי נוט פאונד באנגלית)
@אלוף אמר בדרוש תוכנה טובה לעריכת טקסט:
@יוסי-מחשבים אמר בדרוש תוכנה טובה לעריכת טקסט:
אתה מתכוון ל-Word?
חינמי?
אתה יכול להשתמש בליבר אופיס (להורדה לחץ כאן)לא מצליח להוריד (כותב לי נוט פאונד באנגלית)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות