בקשת מידע | רק הקונטרול הימני עובד, היכן ההגדרות שלו?
-
מקשי הקיצור Ctrl+A וכדומה עובדים לי רק מצד ימין, מאמין שזה איפשהו בהגדרות, מישהו יכול לכוון אותי?
@יושב-בסתר
קודם כל תבדוק שזה תקין פיזי
או במקלדת וירטואלית (מקלדת מגע)
או פה https://www.onlinemictest.com/keyboard-test/ -
מקשי הקיצור Ctrl+A וכדומה עובדים לי רק מצד ימין, מאמין שזה איפשהו בהגדרות, מישהו יכול לכוון אותי?
פוסט זה נמחק! -
@יושב-בסתר
קודם כל תבדוק שזה תקין פיזי
או במקלדת וירטואלית (מקלדת מגע)
או פה https://www.onlinemictest.com/keyboard-test/@amit5470 כתב בבקשת מידע | רק הקונטרול הימני עובד, היכן ההגדרות שלו?:
@יושב-בסתר
קודם כל תבדוק שזה תקין פיזי
או במקלדת וירטואלית (מקלדת מגע)
או פה https://www.onlinemictest.com/keyboard-test/עובד בוודאות, כי בשביל להגביה ווליום אני חייב ללחוץ על קונטרול ואני לוחץ וזה תקין
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות