בעיה | הרשיון של ווינדוס נגמר. איך מתקינים מחדש ללא עלות?
-
@פלפל
מתקינים ווינדוס על usb ומתקינים אותו דרך הביוס... -
@פלפל
מתקינים ווינדוס על usb ומתקינים אותו דרך הביוס...@יצחק-קוזניץ למה להטעות???
אם אתה לא יודע מה התשובה אתה לא חייב להגיב בנושא! -
@יצחק-קוזניץ למה להטעות???
אם אתה לא יודע מה התשובה אתה לא חייב להגיב בנושא!@elazar כתב בבעיה | הרשיון של ווינדוס נגמר. איך מתקינים מחדש ללא עלות?:
@יצחק-קוזניץ למה להטעות???
אם אתה לא יודע מה התשובה אתה לא חייב להגיב בנושא!מה ??? מה??? איפה הבעיה זה הצורה הכי קלה והכי בטוחה...
-
@elazar כתב בבעיה | הרשיון של ווינדוס נגמר. איך מתקינים מחדש ללא עלות?:
@יצחק-קוזניץ למה להטעות???
אם אתה לא יודע מה התשובה אתה לא חייב להגיב בנושא!מה ??? מה??? איפה הבעיה זה הצורה הכי קלה והכי בטוחה...
@יצחק-קוזניץ מה יעזור להתקין ווינדוס מחדש ? בא נשמע
גם ווינדוס חדש צריך לפרוץ -
@יצחק-קוזניץ מה יעזור להתקין ווינדוס מחדש ? בא נשמע
גם ווינדוס חדש צריך לפרוץ@elazar
מתקינים פרוץ
וקושיא מעיקרא ליתא... -
@elazar
מתקינים פרוץ
וקושיא מעיקרא ליתא...@יצחק-קוזניץ כתב בבעיה | הרשיון של ווינדוס נגמר. איך מתקינים מחדש ללא עלות?:
מתקינים פרוץ
מה זה להתקין פרוץ אתה מתכווין למערכת מקוסטמת שבאה עם פריצה מובנית?
-
@יצחק-קוזניץ כתב בבעיה | הרשיון של ווינדוס נגמר. איך מתקינים מחדש ללא עלות?:
מתקינים פרוץ
מה זה להתקין פרוץ אתה מתכווין למערכת מקוסטמת שבאה עם פריצה מובנית?
-
@elazar
מתקינים פרוץ
וקושיא מעיקרא ליתא...@יצחק-קוזניץ כתב בבעיה | הרשיון של ווינדוס נגמר. איך מתקינים מחדש ללא עלות?:
@elazar
מתקינים פרוץ
וקושיא מעיקרא ליתא...זה כמו לנסוע מתל אביב לירושלים דרך טורונטו.............
-
@יצחק-קוזניץ כתב בבעיה | הרשיון של ווינדוס נגמר. איך מתקינים מחדש ללא עלות?:
@elazar
מתקינים פרוץ
וקושיא מעיקרא ליתא...זה כמו לנסוע מתל אביב לירושלים דרך טורונטו.............
-
@יצחק-קוזניץ כתב בבעיה | הרשיון של ווינדוס נגמר. איך מתקינים מחדש ללא עלות?:
@משהקפלן @elazar
אתם חושבים שאני טועה קיבלתי.(בעשי"ת לא מפחדים לענות כך)
אבל אני מניסיוני האישי כך עשית וכך היה יותר קל
(אולי זה היה גם בגלל שפרצתי...
בכ"א אני לא יתערב אחרי שאתם אומרים שיש דרך קלה יותר
רק בינתיים לא הבאתם שום דרך...
ואני מחכה לראות את הדרך הקלה שלכם.בדר"כ לוקח פחות מ5 שניות לפרוץ רשיון וינדוס.
עשיתי זאת למעלה מאלף פעם... -
@יצחק-קוזניץ אין שום חסרון בסקריפט שהובא למעלה, אלא אם כן לא יודעים לנטרל אנטי וירוס.
-
@יצחק-קוזניץ כתב בבעיה | הרשיון של ווינדוס נגמר. איך מתקינים מחדש ללא עלות?:
@משהקפלן @elazar
אתם חושבים שאני טועה קיבלתי.(בעשי"ת לא מפחדים לענות כך)
אבל אני מניסיוני האישי כך עשית וכך היה יותר קל
(אולי זה היה גם בגלל שפרצתי...
בכ"א אני לא יתערב אחרי שאתם אומרים שיש דרך קלה יותר
רק בינתיים לא הבאתם שום דרך...
ואני מחכה לראות את הדרך הקלה שלכם.בדר"כ לוקח פחות מ5 שניות לפרוץ רשיון וינדוס.
עשיתי זאת למעלה מאלף פעם...@משהקפלן
אני מדבר על מחששב נעול, שאתה לא יודע את הקוד... -
@משהקפלן
אני מדבר על מחששב נעול, שאתה לא יודע את הקוד...@יצחק-קוזניץ כתב בבעיה | הרשיון של ווינדוס נגמר. איך מתקינים מחדש ללא עלות?:
@משהקפלן
אני מדבר על מחששב נעול, שאתה לא יודע את הקוד...תסתכל שוב בכותרת של הפוסט.......
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות