בעיה | ביטלתי שליחת הודעה, והיא פשוט נעלמה
-
דחוף!
שלחתי למישהו תשובה בג'ימייל, ולחצתי "ביטול", ועכשיו אני לא רואה אותה לא ב'טיוטות', לא ב'נשלח' ולא ב'אשפה'. מה קרה פה?!
יש לי את ה'ג'ימייל אופליין', אולי זה יכול לעזור? ('תיבת דואר יוצא' ריקה גם היא)
אשמח לעזרה.
תודה מראש -
@שלום-עולם
אם רוצים לשמור טיוטה הדרך היא לסגור אותה ע"י לחיצה על האיקס הקטן בצד למעלה, שזה בעצם שומר כטיוטה
אם לחצת על ביטול / מחיקה אז
@Yanky כתב בבעיה | ביטלתי שליחת הודעה, והיא פשוט נעלמה:
@שלום-עולם
אם רוצים לשמור טיוטה הדרך היא לסגור אותה ע"י לחיצה על האיקס הקטן בצד למעלה, שזה בעצם שומר כטיוטה
אם לחצת על ביטול / מחיקה אז
למה? הבנתי שמדובר על ביטול שליחה - במצב כזה ההודעה חוזרת למצב טיוטה.
זה שונה באופליין? -
@שלום-עולם
אם רוצים לשמור טיוטה הדרך היא לסגור אותה ע"י לחיצה על האיקס הקטן בצד למעלה, שזה בעצם שומר כטיוטה
אם לחצת על ביטול / מחיקה אז
-
-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות