בעיה | עזרה בקו וירטואלי
-
אני צריך ששיחה ממקור מסויים תמיד תהיה מוקלטת ולכן עשיתי דחיה אוטומטית ואז הגדרתי שכשתפוס יהיה הפניה לקו וירטואלי ושם הוא יוקלט.
הבעיה היא שאם ההגדרה בקו הוירטואלי היא שהשיחות הנכנסות יהיו לפי מזהה של הקו הוירטואלי אז אני לא יכול לדעת מי מתקשר ואם אני עושה לפי מזהה של השיחה המתקשרת אז אוטומטי הטלפון דוחה את השיחה כי היא מספר ברשימת דחייה...
יש פתרון?
תודה רבה -
אני צריך ששיחה ממקור מסויים תמיד תהיה מוקלטת ולכן עשיתי דחיה אוטומטית ואז הגדרתי שכשתפוס יהיה הפניה לקו וירטואלי ושם הוא יוקלט.
הבעיה היא שאם ההגדרה בקו הוירטואלי היא שהשיחות הנכנסות יהיו לפי מזהה של הקו הוירטואלי אז אני לא יכול לדעת מי מתקשר ואם אני עושה לפי מזהה של השיחה המתקשרת אז אוטומטי הטלפון דוחה את השיחה כי היא מספר ברשימת דחייה...
יש פתרון?
תודה רבה@aiib אל תעשה דחיה אוטמטית. אלא דחה באופן ידני בזמן שפלוני שברצונך להקליט אותו מתקשר.
אני מבין שאתה לא מעוניין להקליט את כולם, רק חלק מהאנשים שאתה בקשר אתם.אז תגדיר:
הפנית שיחה למספר וירטואלי רק כשהקו תפוס - ואז במידה שאתה רוצה להקליט מישהו אתה מנתק אותו ואחרי כמה שניות השיחה חוזרת אליך ע"י המספר ויטואלי.תגדיר במספר וירטואלי זיהוי האישי של כל מספר.
תוכל באיש קשר שאתה מעוניין להקליט להוסיף בשמו מילה מסויימת שתזכיר לך לנתק אותו.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות