הקיצורים בשורת המשימות לא עובדים!
-
-
@rut אם עדיין יש בעיה נסו את הפקודות הבאות.
אחד אחרי השני - אם הראשון לא עזר להמשיך הלאה וכו'.
כמובן - CMD עם הרשאות ניהול. (לחצן וינדוס+R, להקליד cmd ללחוץ על shift+enter)DISM /Online /Cleanup-Image /RestoreHealthGet-AppXPackage -AllUsers | Foreach {Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register "$($_.InstallLocation)\AppXManifest.xml"}אחרי שעושים את הקוד הזה עושים וינדוס+R מקלידים %appdata% נכנסים ל-local ומוחקים את התיקיה TileDataLayer
גם זה לא עזר?
לכאו' צריך פשוט למחוק את כל האפ' של וינדוס (שזה כולל את חנות האפ' עצמה) ולהחזירם.
זה עוד פקודה אבל חבל לנסות לפני שמנסים את הקודמים.דווח אם עזר.
-
@chv אמר בהקיצורים בשורת המשימות לא עובדים!:
Get-AppXPackage -AllUsers | Foreach {Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register "$($_.InstallLocation)\AppXManifest.xml"}
לא עזר
-
@rut היי זה יכול להיות בעיה מטופשת ממש..
תבדוק\י שלא לחוץ שום כפתור במקלדת (דגש על כפתורי הפעולה כגון ctrl shift win וכו'
הכי פשוט תנתק\י את המקלדת ותבדוק אם יש את הבעיה
-
@rut "אחרי שעושים את הקוד הזה עושים וינדוס+R מקלידים %appdata% עושים אנטר, נכנסים ל-local ומוחקים את התיקיה TileDataLayer"
-
@rut @rut אוקיי אז הפתרון הסופי זה למחוק את כל האפ' של וינדוס. כולל החנות.
אם זה לא יעבוד תצטרכי בין כה וכה לאפס את וינדוס כך שזה לא כזה נורא. חוץ מזה שזה ניתן להחזרה כמובן.ככה:
כמובן CMD הרשאות ניהול וכו'Get-AppxPackage | Remove-AppxPackage Get-AppxProvisionedPackage -Online | Remove-AppxProvisionedPackage -onlineאחרי זה ריסטרט למחשב
לנשום עמוק.. -
@rut @rut אוקיי אז הפתרון הסופי זה למחוק את כל האפ' של וינדוס. כולל החנות.
אם זה לא יעבוד תצטרכי בין כה וכה לאפס את וינדוס כך שזה לא כזה נורא. חוץ מזה שזה ניתן להחזרה כמובן.ככה:
כמובן CMD הרשאות ניהול וכו'Get-AppxPackage | Remove-AppxPackage Get-AppxProvisionedPackage -Online | Remove-AppxProvisionedPackage -onlineאחרי זה ריסטרט למחשב
לנשום עמוק..
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות