בקשת מידע | בוקסה ניידת
-
יש לי בוקסה ניידת וכל פעם שאני מפעיל אותה זה מופעל על העוצמה הכי חזקה וזה קורע את הבורסה יש דרך להחליש אותו איך שהוא?
תודה רבה -
ש שטיגליץ העביר נושא זה מ-חשמל - כללי ב-
-
יש לי בוקסה ניידת וכל פעם שאני מפעיל אותה זה מופעל על העוצמה הכי חזקה וזה קורע את הבורסה יש דרך להחליש אותו איך שהוא?
תודה רבה@yairshriki8 כנ"ל אצלי, אני פשוט מפעיל שיר ומיד עוצר אותו, מנמיך דרך המכשיר וממשיך להפעיל.
התרגלתי, זה כבר אוטומטי אצלי
זה BOOMBOX 2 של JBL שאמנם היא לא תהרס מזה אך זה מוגזם להפעיל על שיא הווליום
-
@yairshriki8 כנ"ל אצלי, אני פשוט מפעיל שיר ומיד עוצר אותו, מנמיך דרך המכשיר וממשיך להפעיל.
התרגלתי, זה כבר אוטומטי אצלי
זה BOOMBOX 2 של JBL שאמנם היא לא תהרס מזה אך זה מוגזם להפעיל על שיא הווליום
@Ykingsmart
הבעיה שאצלי הצליל של ההדלקה קורע את הבוקסה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות