@אבי איך לחבר את האון קי לוירטואל בוקס אתה יודע?
@אבי צריך שהיה קובץ של ISO בלי לחלץ אותו על USB
@אבי צריך שהיה קובץ של ISO בלי לחלץ אותו על USB
@ישראל-א מה ההבדל אם הוא על הדיסק או על המחשב?
@אבי תפרט ברור איפה נתקעת
יש לך קובץ ISO של אנדרואיד?
יש לך און קי שעליו רופוס פרס ISO של אנדרואיד?
@ישראל-א מה ההבדל אם הוא על הדיסק או על המחשב?
@אבי אין הבדל.
רק על תחלץ את הקבצים של ההתקנה
צריך שהיה לך קובץ התקנה אם סיומת ISO
מה הסיבוך?
כל מה שהוא שאל זה איזה קרנל לבחור ביצירת המכונה הוירטואלית
להתקין הוא יודע...
מה הסיבוך?
כל מה שהוא שאל זה איזה קרנל לבחור ביצירת המכונה הוירטואלית
להתקין הוא יודע...
@chv הוא לא יודע לחבר את האון קי למערכת
יש לי iso של אנדראיד ולא הצלחתי להתקין אז צרבתי על דיסק אונקי ורציתי להעלות מהביוס של הוירטואל בוקס את האונקי
יש לי iso של אנדראיד ולא הצלחתי להתקין אז צרבתי על דיסק אונקי ורציתי להעלות מהביוס של הוירטואל בוקס את האונקי
@אבי נו אז מה הבעיה פשוט תכניס את המיקום של הISO (שנמצא באונקי) איפה שמגדירים את זה ביצירת מכונה חדשה
יש לי iso של אנדראיד ולא הצלחתי להתקין אז צרבתי על דיסק אונקי ורציתי להעלות מהביוס של הוירטואל בוקס את האונקי
@אבי לא צורבים את ההתקנה על דיסק און קי
השאלה היא אם יש אפשרות להעלות את האונקי מהביוס של התוכנה
@אבי לא צורבים את ההתקנה על דיסק און קי
@ישראל-א מה שהורדת מאינטרנט את זה תחפש בוירטאל בוקס
לא מה שצרבתה בדיסק און אי
@ישראל-א מה שהורדת מאינטרנט את זה תחפש בוירטאל בוקס
לא מה שצרבתה בדיסק און אי
@ישראל-א נכון אבל לא הצלחתי להתקין אנדרואיד כנראה הוא לא תומך
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה
התחברות