בירור | איקטוב אופיס 2013 על ידי סקריפט - עם הרישיון החוקי
-
יש לי רישיון קבוצתי לאופיס למערכת המחשבים שאני מנהל. אני רוצה להכין וינ מקוסטם לפי המדריך הזה ולהתקין על כל המחשבים.
https://mitmachim.top/topic/39854/מדריך-איך-להכין-מערכת-הפעלה-מותאמת-אישית-ודברים-נלווים?_=1651975390354
הבעיה היא, שלמרות שהזנתי במכונה הוירטואלית את רישיון האופיס, בפועל הוא לא נשמר.
האם יש דרך לכתוב סקריפט שבתוכו אני אשים את הרישיון החוקי וזה יאקטב אוטומטית, ככה שאוכל לעשות שהסקריפט ירוץ מיד לאחר התקנת המערכת? -
למחשבי 64 סיביות
cscript "C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office15\OSPP.VBS" /inpkey:XXXXX-XXXXX-XXXXX-XXXXX-XXXXXמקור
עוד לא ניסיתי בפועל... -
@מישהו12 כתב בבירור | איקטוב אופיס 2013 על ידי סקריפט - עם הרישיון החוקי:
@שמואל-ש כן
ואיך אני מטמיע את זה בקובץ ISO מותאם שלי כדי לאקטב אוטומטית את האופיס בהפעלת הווינדוס?
@שמואל-ש כתב בבירור | איקטוב אופיס 2013 על ידי סקריפט - עם הרישיון החוקי:
@מישהו12 כתב בבירור | איקטוב אופיס 2013 על ידי סקריפט - עם הרישיון החוקי:
@שמואל-ש כן
ואיך אני מטמיע את זה בקובץ ISO מותאם שלי כדי לאקטב אוטומטית את האופיס בהפעלת הווינדוס?
אם תדע איך תעדכן אותי. זו בדיוק המטרה שלי.כאן יש קצת הסבר.
-
למחשבי 64 סיביות
cscript "C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office15\OSPP.VBS" /inpkey:XXXXX-XXXXX-XXXXX-XXXXX-XXXXXמקור
עוד לא ניסיתי בפועל... -
@מישהו12 כתב בבירור | איקטוב אופיס 2013 על ידי סקריפט - עם הרישיון החוקי:
עוד לא ניסיתי בפועל...
זו בעיה.
הוא מזהה את זה כרישיון לא חוקי ודורש הפעלה שוב (למרות שכשאני מזין את אותו הרישיון דרך אופיס-זה עובד מעולה)@מישהו12 כתב בבירור | איקטוב אופיס 2013 על ידי סקריפט - עם הרישיון החוקי:
@מישהו12 כתב בבירור | איקטוב אופיס 2013 על ידי סקריפט - עם הרישיון החוקי:
עוד לא ניסיתי בפועל...
זו בעיה.
הוא מזהה את זה כרישיון לא חוקי ודורש הפעלה שוב (למרות שכשאני מזין את אותו הרישיון דרך אופיס-זה עובד מעולה)הפיתרון - אחרי שמזינים את הפקודה דלעיל, להריץ
cscript "C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office15\OSPP.VBS" /act
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות