בעיה | EDG פועל כל הזמן?
-
המחשב שלי מאט קצת בימים האחרונים, במנהל משימות מראה לי כמעט כל הזמן שיש 10 כרטיסיות פתוחות באדג' למרות שכבר כמה שעות לא פתחתי כרטיסיה או התחברתי לרשת, אני מכבה אותו דרך מנהל המשימות ואחרי שעה שעתיים זה שוב דלוק כך, יש לציין שזה כבוי הלשונית אתחול במנהל המשימות.
עוד יש לציין כי איני נוהג לכבות את המחשב לאחרונה אלא רק להעביר למצב שינה בלילה כדי לא לגמור את הבטריה, אני לא חושב שזה קשור אבל אם אני טועה אשמח להחכים.
תודה רבה. -
המחשב שלי מאט קצת בימים האחרונים, במנהל משימות מראה לי כמעט כל הזמן שיש 10 כרטיסיות פתוחות באדג' למרות שכבר כמה שעות לא פתחתי כרטיסיה או התחברתי לרשת, אני מכבה אותו דרך מנהל המשימות ואחרי שעה שעתיים זה שוב דלוק כך, יש לציין שזה כבוי הלשונית אתחול במנהל המשימות.
עוד יש לציין כי איני נוהג לכבות את המחשב לאחרונה אלא רק להעביר למצב שינה בלילה כדי לא לגמור את הבטריה, אני לא חושב שזה קשור אבל אם אני טועה אשמח להחכים.
תודה רבה. -
@MERS פתח את Microsoft Edge.
לחץ על הלחצן הגדרות ועוד (בשלוש נקודות) בפינה השמאלית העליונה.
בחר באפשרות הגדרות.
לחץ על מערכת.
כבה את מתג המשך להפעיל רקע כאשר Microsoft Edge סגור.הועיל?
-
@Ben-0 כתב בבעיה | EDG פועל כל הזמן?:
@MERS פתח את Microsoft Edge.
לחץ על הלחצן הגדרות ועוד (בשלוש נקודות) בפינה השמאלית העליונה.
בחר באפשרות הגדרות.
לחץ על מערכת.
כבה את מתג המשך להפעיל רקע כאשר Microsoft Edge סגור.הועיל?
אני מקווה,
נסה
.
תודה רבה.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות