בקשה | אינדיזיין בגירסה קלה [למחשב I3 4 GB RAM]
-
אשמח אם מישהו יכול להעלות לכאן גירסה ישנה וקלה של אינדיזיין [כעין פוטושופ ב- https://mitmachim.top/post/146729 , שעובד לי על המחשב].
@KINGYOS העלה ב- https://mitmachim.top/post/347452 את האוסף. אבל אני זקוק רק לאינדיזיין, ולהוריד כעת 5 ג'יגה זה קצת מורכב לי.
לשם השוואה, הפוטושופ שוקל 52 MB. אשמח למשהו באזור.@eichanan @ד-מ-ל @איציק-דייטש @פישל @juda
-
אשמח אם מישהו יכול להעלות לכאן גירסה ישנה וקלה של אינדיזיין [כעין פוטושופ ב- https://mitmachim.top/post/146729 , שעובד לי על המחשב].
@KINGYOS העלה ב- https://mitmachim.top/post/347452 את האוסף. אבל אני זקוק רק לאינדיזיין, ולהוריד כעת 5 ג'יגה זה קצת מורכב לי.
לשם השוואה, הפוטושופ שוקל 52 MB. אשמח למשהו באזור.@eichanan @ד-מ-ל @איציק-דייטש @פישל @juda
@שקוע-בלימוד-0 אולי תוריד את החבילה הנ"ל ויש שם אפשרות להתקנה של כל תוכה בפ"ע
-
@שקוע-בלימוד-0 אולי תוריד את החבילה הנ"ל ויש שם אפשרות להתקנה של כל תוכה בפ"ע
@שקוע-בלימוד-0 כתב בבקשה | אינדיזיין בגירסה קלה [למחשב I3 4 GB RAM]:
להוריד כעת 5 ג'יגה זה קצת מורכב לי.
יש לי בעיה להוריד דברים גדולים.
-
@שקוע-בלימוד-0 כתב בבקשה | אינדיזיין בגירסה קלה [למחשב I3 4 GB RAM]:
להוריד כעת 5 ג'יגה זה קצת מורכב לי.
יש לי בעיה להוריד דברים גדולים.
@שקוע-בלימוד-0 תוריד באמצעות IDM זה יפתו לך את הבעיה
(חפש בפורום)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות