בירור | סינון על מכשירי Apple
-
@AVIVI יש סינון בשם הערסט יותר מזה אני לא יודע
https://herst.co.il/ -
@אברהם-א אאל"ט זה מגיע מוכן עם המכשיר א"א להשים את הסינון הזה על האייפון אלא רק לקנות אייפון חדש עם סינון.
-
@AVIVI יש לי אייפון 12 מהערסט, אני דווקא מחפש לעבור לאנדוראיד (הדרן \ עסקן)
צור איתי קשר אם אתה מעוניין.
benrefaelis@gmail.com@Ben-0 כתב בבירור | סינון על מכשירי Apple:
@AVIVI יש לי אייפון 12 מהערסט, אני דווקא מחפש לעבור לאנדוראיד (הדרן \ עסקן)
צור איתי קשר אם אתה מעוניין.
benrefaelis@gmail.comאפשר לשאול למה אתה עובר לאנדרואיד? משהו שם לא נח?
אני פשוט שוקל כבר הרבה זמן לעבור להערסט..
אשמח לדעת
תודה! -
@AVIVI יש חברה אמריקאית שמעתי דברים טובים לא ניסיתי בעצמי הנה קישור
https://www.gentechsolution.com/
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
