בעיה | בעיה !!! מקשי המספרים בצד ימין של המחשב לא עובדים
-
@Yanky
הסתדר !!!!!!!!!!!!!!!!!!
תודה רבה כל הכבוד !!!!!!!!!!!
זה מה זה טוב שיש פרום ואפשר להיעזר באנשים
אגב מעניין למה זה קרה
יש לך מושג ??? -
@Yanky
הסתדר !!!!!!!!!!!!!!!!!!
תודה רבה כל הכבוד !!!!!!!!!!!
זה מה זה טוב שיש פרום ואפשר להיעזר באנשים
אגב מעניין למה זה קרה
יש לך מושג ??? -
ש שמואל 0 סימן נושא זה כשאלה ב
-
ש שמואל 0 סימן נושא זה כנפתר ב
-
@Yanky
הסתדר !!!!!!!!!!!!!!!!!!
תודה רבה כל הכבוד !!!!!!!!!!!
זה מה זה טוב שיש פרום ואפשר להיעזר באנשים
אגב מעניין למה זה קרה
יש לך מושג ???@שמואל-0 כתב בבעיה | בעיה !!! מקשי המספרים בצד ימין של המחשב לא עובדים:
@Yanky
הסתדר !!!!!!!!!!!!!!!!!!
תודה רבה כל הכבוד !!!!!!!!!!!
זה מה זה טוב שיש פרום ואפשר להיעזר באנשים
אגב מעניין למה זה קרה
יש לך מושג ???https://mitmachim.top/topic/1580/מדריך-להזזת-סמן-העכבר-באמצעות-המקלדת
-
@Yanky
הסתדר !!!!!!!!!!!!!!!!!!
תודה רבה כל הכבוד !!!!!!!!!!!
זה מה זה טוב שיש פרום ואפשר להיעזר באנשים
אגב מעניין למה זה קרה
יש לך מושג ??? -
@קינג-קומפיוטר חכמולג עכשיו נזכרת
ברור !!!
סתם צוחק ! -
@קינג-קומפיוטר כתב בבעיה | בעיה !!! מקשי המספרים בצד ימין של המחשב לא עובדים:
@שמואל-0 אגב עכשיו כשאתה רוצה לכבות את המקשים אתה שוב צריך ללחוץ alt + shift + numlock?
רק numlock
-
@קינג-קומפיוטר חכמולג עכשיו נזכרת
ברור !!!
סתם צוחק ! -
@קינג-קומפיוטר כתב בבעיה | בעיה !!! מקשי המספרים בצד ימין של המחשב לא עובדים:
@Yanky איפה דיברו על זה?
נראה לי בפרוג
אבל אני חיפשתי בגוגל היום
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
